hallo dames, heb zopas een testje gedaan, 2 eigenlijk om precies te zijn de predictor gaf aan negatief, maar kruidvat test gaf een zeer licht tweede streepje aan het kruisje. wat denken jullie? groetjes
Hoi nieknijmtje Ze zeggen altijd dat een streepje een streepje is en dat je ervan uit moet gaan dat je dus zwanger bent. Als je echt twijfelt zou ik een foto plaatsen, kunnen we even kijken of wij hem ook zien. Wel raar dat predictor neg geeft en die van kruidvat licht positief. Zou het kunnen dat je bij die van pred meer hcg nodig hebt dan bij die van kruidvat? Liefs Stephanie
Over 2 dagen weer testen, die lichte streep heb ik ook wel eens gehad maar ik werd daarna weer ongesteld. Het zou best kunnen hoor, maar als je streep over een paar dagen dikker is weet je het zeker
Ik las hier ergens anders op het forum dat de kruidvattesten gevoeliger zijn, dus het zou zomaar kunnen. Over 2 dagen nogmaals testen succes!
Welke heb je van kruitvat, die van 2 voor 5 euro zijn wel goed maar die van 7 euro geven vaak vals positieve uitslag..
heb testje gehaald, was 5. roze verpakking, blauw streepke en kruisje. Dus weet nie welke da jij wil bedoelen grtzz
Met het blauwe kruisje (zo ver ik heb gehoord en gelezen) geven wel eens een vals streepje. Kun je er misschien een fototje van maken?
Als ik jou was zou ik na 3 dagen nog eens een test doen. Misschien heb je te vroeg getest en is de volgende test beter!
hoi dames ik wordt beetje onzeker van jullie berichtjes ik heb nml ook de test gedaan van 7 euro en had ook een lichte plus ik ben er vanuit gegaan dat ie posi is......zoals ik eht altijd hoor is een streepje een streepje en die komt er niet te staan als er geen hcg in je urine gevonden is? mijn nicht is doktersassistent en die zei ook dat het een positieve test was morgen doe ik hem nog een keer en als ie dan donkerder is weet ik het zeker ik hou jullie op de hoogte!
Hallo! Die Kruidvat-test (die met dat blauwe kruisje) gebruik ik echt nooit weer. Ik heb zaterdag getest met 1 en die gaf meteen een blauw verticaal streepje. Het streepje was dun, maar overduidelijk een streepje. Ik vanochtend weer testen en toen was de test negatief... Heel gek, maar lees nu dat ze heel vaak een valse uitslag geven. Ik heb nu wat beginnende buikpijn, dus denk dat ik ongesteld ga worden, maar ga de volgende keer voor een ander merk! Ik denk maar weer voor Clearblue, daar heb ik ook voor het eerst positief mee gestest toen ik zwanger was van ons meisje! Misschien brengt die wel weer geluk... Ik hoop voor jou dat je wat te vroeg hebt getest en dat je gauw een positieve test in handen hebt! Liefs Elly.
Hey Nieknijmtje, Ik heb vanmorgen ook een test gedaan van DA. Heel licht streepje te zien, wit/doorzichtig van kleur. Binnen 3 minuten. Toen ik een uur of twee later weer keek was deze weg. Maar goed hij heeft er wel gestaan. Toch ben ik hier nog wel onzeker over. Vanmiddag nog maar een predictor er tegenaan gegooid en die was nega. Ik word ook gek :x van die onzekerheid, wil gewoon een dikke overtuigende streep! Heb besloten om oudejaarsochtend nog maar eens een DA test er tegen aan te gooien.....
Hoi allemaal ik ben ook al 12 dagen overtijd en 5 negatieve testen verder ik had met 1 test van clear blue een halve plus _l_ zoiets zeg maar... dus geen streepje eronder... Maar 3 dagen erna weer getest met clear blue en was hij negatief... 12 dagen overtijd vind ik persoonlijk wat lang maar is wel mijn eerste cyclus na het verwijderen van mijn mirena...
Ik las over de testen en de testen van predictor is toont pas heel laat positief aan omdat deze meer HCG nodig heeft dan bijvoorbeeld een kruidvattest of clear blue. Toen ik zwanger was heb ik testen gehaald van kruidvat en van clear blue (die waar duidelijk geschreven staat of je zwanger bent of niet). Die van kruidvat gaf al positief aan toen ik hem nog niet eens uit het potje haalde! (zo gevoelig dus!) en de clear blue gaf ook snel Zwanger aan. Dus als je zekerheid wil zou ik kiezen voor de Clear blue. Heel veel succes! en hopelijk kunnen jullie hier wat mee
Het valt mij op hoe verwarrend zwangerschapstesten kunnen zijn. In mijn geval heb ik een positieve CB (kruisje) test gehad redelijk ver voor mijn NOD, waarschijnlijk wel buiten de 10 min. Vervolgens was de digitale van CB negatief. Daarna had ik een etostest die een licht streepje gaf, maar wederom na 20 min ipv de 10 die ervoor staan. CB digitaal gaf toen wederom negatief aan. Vervolgens kreeg ik mijn menstruatie, leek normaal alleen behoorlijk kort (2 dagen). Dus ik denk, ach ik heb nog zo'n test laat ik es kijken: een héél licht streepje (CB normaal), binnen de tijd. CB digitaal zegt: nee hoor, je bent niet zwanger. Om te testen heb ik die Kruidvat met pipetje met ochtendurine gedaan. Helemaal niets te zien. Hoe het ook zij, ik ben dus echt niet zwanger maar ik raak wel in de war van al die verschillende resultaten. Moraal van het verhaal, ik ga pas weer testen als ik al echt overtijd ben of zùlke duidelijke symptomen dat het niet anders kan. Ik dacht altijd: streep=zwanger. Nou, dat valt dus wel mee. Ik laat me er ook wel gek door maken en voel mij licht neurotisch in de manier waarop ik er de afgelopen 2 wk mee bezig ben geweest. Herkennen meer mensen bovenstaand verhaal?
hallo dames, gisteren ongesteld geworden, dus was idd een vals resultaat é. Ochja, toch sluit ik met een glimlach dit jaar af, volgend jaar beter é , En zo kan ik morgen toch nog es goe klinken op het nieuwe jaar . groetjes en een gelukkig nieuwjaar aan iedereen!