Gestopt

Discussion in 'De lounge' started by Loe, Jan 5, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Hier vanaf 10 januari gestopt en sindsdien geen peuk meer aangeraakt. Het gaat me makkelijk af. Af en toe komt het wel in mijn hoofd op, maar ik kan die gedachten gemakkelijk weer afbreken.
    M'n vent is al een maand gestopt en ook hij houdt het gemakkelijk vol..

Heerlijk hoor, ik voel me zalig:)

2. danip

danip Niet meer actief

Ook hier gaat het nog steeds heel goed. Heb sinds 1 januari geen sigaret meer gehad, en ik kan nu echt zeggen dat ik er ook geen zin meer in heb. Voel me ook 100 x beter, en we hebben al aardig wat geld in het potje geld wat we anders uit hadden gegeven aan sigaretten. Yaay! :D

Vinden jullie nu sommige mensen ook ineens naar volle asbakken ruiken?

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hai stoppers.

Ben in maart 2008 gestopt, dec 2008 weer begonnen. nu 2-1 gestopt en nog geen peuk weer aangeraakt!
    Vorige keer pleisters geplakt en 9 maanden willen roken! Toen gebeurde er iets waardoor ik toe heb gegeven en meteen weer verslaafd...
    Nu: heb een goede motivatie (toen niet) want ik wil zwanger raken!! Maar eerst een schone leefomgeving voor mijn uk.

4. danip

danip Niet meer actief

Ik ben even benieuwd wie van de stoppers nog steeds gestopt is :) Ik wel! Wie nog meer?

5. Boefjes

Boefjes Lid

Jan 9, 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    Helaas ik nog steeds niet :(
    Ik ga morgen om acupunctuur..kijken of dat werkt.
    Dat het niet lukt heeft wel te maken met de dingen die hier gebeuren
    (ziektes en ziekenhuizen)
    Maar hoop dat het morgen toch nog gaat lukken :D

6. danip

danip Niet meer actief

Hey ;)

Ja het is ook wel erg moeilijk in het begin. Hoop voor je dat de accupunctuur helpt. En anders mag je mijn dvd van Allen Carr wel eens lenen. Dat helpt bij veel mensen ook heel goed. Had hem zelf alleen niet meer nodig, want ik was al gestopt.

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

ik ben sins zondag gestopt met roken.... wat eeeeeennn drammmmaaa blehhh me man noemt me sins van horrormoontje.. ben niet te genieten maar ga het volhouden..
    meschien dat het nog ergens goed vooor is en ik een paar kilo ga aankomen..

wat ik vandaag al op heb en hoelaat:

werdt vanochtend om half 6 wakker omdat ik sigaretjes zag vliegen hahah later toch weer een in slaap gevallen..
    om 8 uur ging ik eruit wat had ik trek in een sigaret.. heb een hele zak met jojo's van haribo op gegeten...
    daarna ontbijt gemaakt nadat ik dat op had kreeeg ik weer een verschrikkelijke trek in een sigaret dus heb een zak met chips open getrokken om 10 uur was ie leeg toen was de drang naar een sigaret de heledag weg tot na eten toen begon het weer ik heb anderhalfe bak ben en jerry ijs weg gegeten ben toen een uurtje gaan slapen om de tijd maar de doden wat moet je anders..
    nu gaat het wel weer

xxx nukie

8. Boefjes

Boefjes Lid

Jan 9, 2010
    64
    0
    0
    huis mama en af en toe in de horeca
    Friesland
    dat hou ik in mijn achterhoofd :D
    Ben panisch voor naalden dus ik hoop dat ik door kan zetten
    Ik was al bezig met Bioresonantie (voor de zwangerschap) en ze zei dat het daar ook mee kan alleen duurt het dan wat langer..dus als het morgen met de naalden niet lukt dan kan ik altijd nog met die biodinges haha..

9. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    *kom op meiden jullie kunnen het!!!!!*

10. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen met roken...!!
    toen ik zwanger werd (bij beide dochter) ben ik direct gestopt met roken en pas na de borstvoeding weer begonnen.. ik heb het de eerste paar weken erg moeilijk gehad maar daarna had ik er geen zin meer aan en vooral niet omdat het heel slecht zou zijn voor mn kindjes!!! dat alleen al was voor mij een hele goede reden en motivatie om direct te stoppen!
    succes meid!!!

11. blinky

blinky VIP lid

Feb 11, 2010
    8,249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    heel goed van je. heel veel succes ermee. ik hoop zo voor je dat het gaat lukken.

12. loetje

loetje VIP lid

Jun 6, 2006
    7,445
    1,843
    113
    Ja, ik ben ook nog steeds gestopt en manlief ook:):):) En ik ben zooooooo blij en het gaat ons eigenlijk zooooooo makkelijk af. De knop is gewoon omgegaan, op 1 of andere manier is het stoppen dan heel gemakkelijk...

Share This Page