Baby kramp/misselijk/spugen...aanleggen?

Discussion in 'Borstvoeding' started by Kattekit, Jul 2, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kattekit

Kattekit Bekend lid

Oct 10, 2011
    532
    0
    0
    Ik heb vandaag al eerder een onderwerp gepost over vitamines en dat die verkeerd vallen. Inmiddels zijn we zoveel uur verder en wordt onze kleine dame weer wat rustiger, maar wat ik mij afvraag:

Ze wil als ze zich niet lekker voelt / misselijk is (duidelijk niet comfortabel is) aan de borst, wat ik helemaal begrijp en dus ook doe. Maar dit resulteert in alleen maar meer misselijkheid en spugen volgens mij. Ik heb de hele middag zo'n beetje zitten tutten met aanleggen, drinken, beetjes spugen, huilen etc.

Is het dan wel handig dat ik haar weer aanleg? Begin namelijk te twijfelen, kreeg ook al reacties van geef haar dan een speen om het even te doorbreken, maar weet niet of ik daar dan wel goed aan doe... :(

2. sana

sana Actief lid

Apr 29, 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Oei moeilijk.

Ik denk dat ik wel doorgegaan ben met aanleggen. Misschien daarna even een tijdje goed rechtop houden.
    Want het schijnt wel dat krampjes en oncomfortabel gevoel weggaat met zuigen en lekker bij mama zijn. Gebruik je weleens een speen?
    Ik deed veel aanleggen en de ene keer spuugde ze wat vaker en de andere keer wat minder.
    succes! wat een uitzoekerij he?

3. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

Nov 21, 2010
    3,051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier miss ook als tip, kindje rechtop houden tijdens het voeden. Zodat de melk niet te hard naar binnen stroomt.

Dit kan als jij gaat liggen op je rug, en je kindje op je buik legt of, zelf gewoon rechtop zitten en kindje ook wat recht houden op je schoot.

Share This Page