We waren zo blij en verheugden ons op jou komst Maar na 14 weken en 5 dagen bleek dat je al in de 12e week overleden was Helaas geen 2e kindje geen broertje of zusje voor walter ik voel me zo bedrogen , bedrogen door mijn eigen lichaam je ben gestorven in mama's schoot niemand heeft ook maar iets gemerkt hiervan zelfs mama niet de dag na het slechte nieuws kwam je pas eruit alsof ik het eerst weten moest Helaas kon ik je niet vasthouden of bekijken hoe mooi je misschien wel was geweest alleen een onduidelijke echofoto heb ik nog van jou toch heb ik je voor altijd in mijn hart gesloten en vergeten zal ik jou nooit Ik geef jou hier een plekje in deze vlindertuin waar ik verdrietig mag zijn en even niet flink hoef te zijn waar nog meer mama's van vlindertjes hun vlindertje hebben laten vliegen en samen verdrietig mogen zijn. kusjes van mama monique
Moonique, dit is inderdaad de plaats waar je even niet flink moet zijn en je je verdriet en pijn mag en kan tonen, ik wens je veel sterkte! flyke
Sterkte meis...en hopelijk vind je...door hier af en toe te komen....je rust en kun je het een plekje geven.. Dikke knuf... Nies
An angel in the book of life wrote down an infant's birth and mentioned as he closed the book .... too beautiful for earth.... Vond ik zo mooi... knufje daantje
ik moet iedere keer huilen als ik alleen al de titel van dit topic zie... zo lief... heel veel sterkte!
Hartverwarmende reakties van jullie allemaal...dankjewel. Het was erg moeilijk en ik heb er ook veel verdriet van gehad maar zoals jullie zien(aan mijn banner) heb ik de draad weer opgepakt. We gaan het opnieuw proberen want de wens is er nog steeds , misschien nog wel groter. Wel een beetje eng om weer te proberen want het zal natuurlijk nooit meer een onbezorgde zwangerschap zijn. Maar we hebben een gezonde zoon van 6 dus het kan wel goed gaan bij ons. En dat is een hele geruststelling. liefs
Hoi lieve moonique, Ik ben zelf moeder van 3 vlindertjes, dus ik weet precies wat je meemaakt. Dat verdriet zal denk ik nooit helemaal slijten. En inderdaad, tijdens een volgende zwangerschap kan het voor behoorlijk wat onzekerheid zorgen (aan mijn banner kun je zien dat ik bijna op 36 weken zit). Ik houd op het internet een dagboek bij en daarin heb ik ook mijn onzekerheden beschreven, wellicht heb je daar steun aan. Zie http://pitjestraatman.web-log.nl Toch hoop ik dat een volgende zwangerschap niet lang op zich zal laten wachten voor jou, en dat deze keer alles voorspoedig zal verlopen! Heel veel succes en sterkte meid! Groetjes, Wendy
Dankjewel Wendy, Daar zal ik zeker steun aan hebben met al die onzekerheden als het zover is! mooi site is het , je schrijft heel leuk! en een mooie buik heb je al zeg daar mag je wel trots op zijn ondanks het ongemak dat het meebrengt. Voor jou de laatste loodjes dus , heel veel succes bij jou bevalling en dat alles heel voorspoedig mag verlopen! liefs