heb een beetje spijt terecht of onterecht???...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Nisa, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hey dames

heb afgelopen vrijdag eindelijk een matras gekocht bij ikea voor zoonlief
    alleen heb achteraf toch een beetje spijt met mn keus
    ik twijfelde daar tussen vyssa skönt en vyssa vinka
    ze schelen maar 5 euro dus niet voor de prijs
    de een is alleen van schuim en de ander (wat wij hebben vinka) heeft bonellveren
    maar ik lees hier bij oude topics dat echt een groootttt merendeel voor de skönt heeft gekozen en de vinka word niet eens genoemd:)
    nou heb ik hem al geopend om te luchten dus ruilen zit er niet in ben ik bang:(

hieronder de voordelen + de link naar beide matrassen

skönt:
    Belangrijkste voordelen
    [​IMG]Hoogelastisch schuim krijgt zijn vorm sneller terug en is duurzamer dan gewoon schuim.
    [​IMG]Bekleding afneembaar voor de machinewas - eenvoudig schoon te houden.
    [​IMG]Ademende bekleding.
    [​IMG]Beide zijden van de matras kunnen worden beslapen, zodat de matras langer meegaat.

vinka
    Belangrijkste voordelen
    Bonellveren zorgen voor hoog comfort en een goede ventilatie.
    [​IMG]Bekleding afneembaar voor de machinewas - eenvoudig schoon te houden.
    [​IMG]Ademende bekleding.
    [​IMG]Beide zijden van de matras kunnen worden beslapen, zodat de matras langer meegaat.

beide 10cm dik

IKEA | Baby | Matrassen voor babybedden | Dekmatrassen
    wat denken jullie is mijn spijt onnodig??
    je wil toch het beste voor je kind en dan ga je twijfelen

hoop dat jullie willen reageren

groetjes,
    nisa

2. Within

Within Niet meer actief

De IKEA doet meestal niet zo moeilijk over ruilen.. ik zou gewoon de klantenservice bellen en vragen of het kan!

Wij hebben het ook gedaan met een dekbed wat al open was en te kort bleek :p

3. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Volgens mij heb je een heerlijk matrasje hoor. Ook handig dat de hoes van het matras af kan. Ideaal om zo te wassen.
    Niet meer twijfelen joh! En anders gewoon even naar ikea bellen.

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Heb je alleen spijt omdat hier maar over 1 soort matrasje wordt gepraat?

ik zou iig om die redne geen spijt hebben hoor... hier voor 1 van de kids ook bonelveren matras (niet van ikea maar idee is het zelfde) en dat bevalt al jaren goed. Ik denke echt niet dat de 1 zoveel beter is dan de ander.\

Wij hebben onze keuze gemaakt op eigen ervaringen (terwijl dat ook niet helemala klopt want volwassen man en vrouw wegen veeeeeeeeel meer dan kindje) Wij slapen beter op een matras met veren dan op een schuimmatras. Is denk ik maar net wat je fijn vindt.

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    denk dat het idd. ook weinig zal uitmaken maar omdat daar al twijfelde en hier alleen pos. lees over skont
    ben ik toch gaan twijfelen en deze lijkt net een trampoline het veert zo erg weet niet of dat juist goed is?

alhoewel' ze' zeggen dat het weinig uitmaakt welk matras je neemt tot 15kg als het maar dik genoeg is

het komt nu steeds dichterbij en ik begin toch zenuwachtig te worden van alles zon beetje geloof ik,vandaar :D

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha, ach meis zit echt wel goed hoor!

Hier kregen we een gratis matrasje bij de kamer, was gewoon van de goede dikte en alles en beide kindjes slapen er goed op hoor

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wij hebben de vinka ook , colin slaapt er heerlijk op.
    Niet twijfelen omdat je de naam niet hoort op een forum hoor.

8. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Een matras met veren ventileert een stuk beter. Dat is vooral handig als je kindje straks een buikslaper blijkt te zijn zoals die van ons allebei. Enne volgens mij mag je zelfs proefslapen op een matras van Ikea en als het niet bevalt terugbrengen.

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Nisa nog ff en de kleine is er!!!
    Wat is dat snel gegaan Masha'Allah ( voor mij althans:D)
    Geniet nog maar ff
    xxxx

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    MİMİ: ow jullie hebben hem ook fijn dat ie goed bevallen is (toch weer fijn om te horen :D ) zal wel goed zijn
    wat weegt zon kind nou als je logisch nadenkt

STOFFELTJE: idd heb gelezen dat şe heel goed ventileerd ben zelf ook een buikslapen dus als hij op mama lijkt zitten we goed :D

meiden ik hou gewoon deze zal wel goed zijn kreeg opeens een paniekaanval je wil TOCH het beste voor je kind :D

ELİF: hey meid ja het is heel snel gegaan idd en jij ook al net de 17 wkn voorbij hee ook een zoon wat superr
    en hebben jullie al een naam?

11. misa

misa Niet meer actief

Ik zou niet te veel twijfelen. Ze doen elkaar vast niet veel onder..! Maakt waarschijnlijk weinig uit. Laat je niet gek maken! Je kindje weegt bijna niets en met regelmatig draaien van het matras dan heb je er vast veel plezier van.

Je zou Ikea eventueel nog kunnen bellen of ermee terug gaan en daar bij de klantenservice proberen met de bon. Ze doen vaak niet heel erg moeilijk!

Deel Deze Pagina