urban jungle (duo) vraagjes (wassen)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door brenjomi, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    hallo,
    wij hebben de urban jungle duo tweedehands gekocht. nu wil ik de bekleding van de buggy graag wassen er zitten geen grote vlekken ofzo op, meer om het fris te krijgen (hoezo nesteldrang:D) (hij is wel een beetje vies, maar niet echt smerig) maar aan de achterkant van de zitting zit er een hard stuk. het ijzer heb ik er al uitgehaald.
    hoe kan ik dit wassen? nu had ik het idee om het in de wasmachine te doen en gewoon te wassen. maar ja, toen wist ik nog niet dat de achterkant er niet uit kon (het harde plastic)
    hoe kan ik ze wassen? in bad leggen? en dan wassen en afspoelen? (iemand ervaring mee??)
    moet nog even kijken hoe en of ik het bakje voor de baby kan wassen? dat staat op zolder (maar daar kan ik nu niet bij, we zijn nog aan het verbouwen)

en ik heb nog niet echt gezocht, maar kan er een maxi cosi op? en waar kan ik die adapters halen? kan er elke maxi cosi op of zit er nog verschil in? we hebben de quinny buzz 4 ook staan (van mijn dochter nog, die doe ik nog niet gelijk weg) daar zitten ook adapters op voor de maxi cosi, zoiets bedoel ik.

alvast bedankt

2. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Ik heb hem nog nooit uitgewassen, dus daar heb ik geen ervaringen mee.

Wilde reageren op je maxi cosi vraag: er kunnen er geen op, dus er zijn geen adapters van. Ik heb het geen dag gemist dat het niet kon. Vind namelijk dat een maxi cosi alleen voor in de auto is en niet voor op de kinderwagen :)

3. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    :) ik dacht dat die er wel op kon:D dan is dat ook weer opgelost.
    ik heb de maxi cosi bij mijn dochter ook amper op de kinderwagen gebruikt, maar het is wel handig als het kan.
    ik gebruik de maxi cosi ook meer als autostoel en als ik om boodschappen ging. maar dat werd al vlug een draagdoek.
    bedankt voor je reactie.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    de mc kan alleen op de enkele urban en dan ook met een "raar" systeempje.

Het uitwassen heb ik toen het lekker weer was buiten gedaan. Sopje gemaakt van wasmiddel en lekker veel en goed gesopt. Afgespoten met de tuinslang (met lauw water, slang zit op keukenkraan) Toen lekker buiten gehangen en hij was weer helemaal fris.
    Kan dus ook prima in bad, is tzelfde!

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @inlove, dat is nog een goede tip, want we hebben zelf geen bad, dan zou ik even naar mijn schoonouders gaan. maar ik kan hem ook in een schelp van leah leggen (zwembadje) dan daarin wassen en hier buiten leggen/hangen. dat is makkelijker dan naar mijn schoonouders gaan om het in bad te doen:D

Deel Deze Pagina