Hey allemaal, Vandaag ben ik gestript n.a.v. weeen die niet doorzetten. Ik heb 2 cm ontsluiting sinds zaterdag. Heeft er iemand ervaring? X
Ik ben destijds ook gestript. Ik had toen 1 cm ontsluiting en al weken last van voorweeen. Ik ben op een donderdagmiddag gestript en diezelfde avond begonnen de weeen!! Al hoor/lees ik ook regelmatig dat strippen bij een heleboel vrouwen geen effect heeft. Het is dus nog even afwachten of het bij jou doorzet. Ik zal voor je duimen!
Hoi, Afgelopen maandag ben ik gestript. Was toen 38 weken en 1 dag zwanger en had 2 cm ontsluiting. Helaas nog geen klein babytje hier. Wel smiddags hevige menstruatiepijn gehad en de slijmprop verloren.
Voordat ik ingeleid werd ben ik eerst gestript met 38 + 3.... had toen 2 cm en helaas is dat toen zo gebleven tot de volgende dag Hoop dat het bij jou meer gedaan heeft!!!
ik ook maandag gestript, met 40 weken en 2 dagen, nada niks noppes, alleen heeeeel veel slijmprop verlies, buikpijn, weeen en slapeloze nachten. Had al 3 cm ontsluiting en verlos had goeie hoop dat ik binnen 48 uur zou bevallen. Nou het lukt dus lang niet altijd!!!grrrrrrrrrrrrrr
Nou ze zei tegen me, als het niet doorzet dan bel ik je donderdag! (gister dus) Heb dus nikssss gehoord, wou nog zelf bellen maar vond ik zo lullig staan, ( ik had al gezegd, ik bel donderdag anders wel als het niet doorzet, maar ze wou zelf bellen) dus ik netjes afgewacht, maar niks gehoord jammer genoeg. Wil ik vanmorgen bellen, hebben ze geen spreekuur op vrijdag ARGGGGG dus ik heb maar een smsje gestuurd, omdat ze deze week een afspraak meost maken bij het ziekenhuis voor me (algemene controle na 41 weken zwangerschap) Tevens slaap ik al 6 nachten NIET, vreselijke pijn in mn bekken snachts, restless leggs, buikpijn, plassen, een groot drama dus zit er behoorlijk doorheen Maar ik ben bang dat ik nu het hele weekend door moet, want heb nog niks gehoord. Heb een giga baaldag vandaag!!!!!! Oja nog iets, bij strippen wroeten ze het vlies los he? maar wat heeft een 2e keer strippen dan voor nut? dan is het toch al los? vroeg ik me even af liefs Muis
ken je gevoel, heb nu ookw eer een dramanacht erop zitten, kan niet op mijn zij slapen vanwege mijn schaambeen doet zoooo zeer, maar op mijn rug is stikbenauwd, nou hoeveel andere houdingen zijn er nog? Hier dus ook 3 uur slaap per nacht en daar word je niet vrolijk van (zget ze na een megahuilbui vanmorgen ;0) Volgens mij gaan die vliezen weer vastziten ofzo, of wroet ze iets verder waardoor er meer loskomt, want ze kan net alles losmaken lijkt mij als je ziet hoe groot die vliezen zijn, dus misschien elke keer een beetje meer ofzo?? (ik vroeg het me ook al af) maar goed, het schijnt effectief te zijn.......
Oke, nou dan hoop ik dat ze het bij mij ook nog es gaan proberen. Deed wel erg pijn bij mij, lag te kronkelen op die tafel dus zie er wel tegen op! Maar ik heb vandeweek ook paar keer flinke huilbuien gehad hoor, kan ook niet op mn zij liggen, en inderdaad op mn rug word ik ook hartstikke dizzy en krijg ik hartslag van 130. Dus ik ben ook de hele nacht lang aan het draaien en vechten met kussens en plassen en eruit en er weer in en er weer uit , en er weer in. Gek word je ervan. Heb ook nergens zin in, stofzuiger staat me al heel de morgen smekend aan te kijken, maar ik ontwijk iedere blik van m ;o) hihi Nou laten we hopen dat we snel verlost worden!!!! ik doe even een weeen dansje voor ons!!
Hey dames, Nou het strippen van afgelopen woensdag heeft niet echt geholpen. Ik ben wel constant misselijk, overgeven, diarree etc. Net naar het ziekenhuis geweest en weer gestript. Verder slaappillen gehad en nu even afwachten. Ben benieuwd.. X
Meiden, hoop dat het helpt bij jullie! Ben zelf twee maal gestript (met tussenpoos van twee dagen) maar had totaal geen effect, niks, nakkes, nada. (terwijl ik tegelijkertijd werd ingeleid) Maar bij sommigen is het net de aanzet tot op gang komen. Het ligt er denk ik helemaal aan of je er klaar voor bent. Succes!
nou ze gaan me morgen misschien nog een x proberen te strippen. en ik heb normison gekregen, slaaptablet in combi met paracetamol zetpil. dus dat wordt als het goed is heeeeerlijk slapen vannacht en hopelijk begint de bevalling daardoor vanzelf. dus maar weer afwachten! misschien tip voor jou Makjuh! Liefs muis