Hai allemaal, Ik ben vanochtend gestript. Sindsdien veel harde buiken en wat lage rug- en buikpijn. Er gebeurt verder nog niet veel spectaculairs... Maar nu vroeg ik me af: kan ik nou het beste heel actief gaan doen of juist rustig aan? Stom dat ik het niet aan de verloskundige heb gevraagd, maar wellicht kunnen jullie tips geven. Wat helpt de bevalling beter op gang: lichamelijke activiteit of juist rust? Gr. Stefanie
Ik zou gewoon bezig blijven dit leidt af. Als je gaat zitten zakt het meestal weer af en ben je continue aan het letten op elk pijntje. Ikhoop dta het strippen je gata helpen en je de kleine snel in je armen hebt.
Ik ben 18 februari gestript om half 11 ongeveer en diezelfde avond om 21:00 uur begonnen de weeen. 19 februari 6:12 is onze zoon geboren. Dus het kan heel snel gaan, maar kan ook nog even duren.
Ik werd op 3 december gestript. Gebeurde niet heel veel. 4 december begonnen 's avonds om 22.30 de eerste weën. Op 5 december om 02.34 is onze zoon geboren.
Ik ben 18 februari gestript. Begon vrijwel gelijk te rommelen. Volgende dag om 13.26u is Nathan geboren! Heb vooral rustig aan gedaan en ben op tijd gaan slapen, maar goed ook, want half 3 's nacht begonnen de weeen.
Ik ben op vrijdags gestript... Heeft niks uitgehaald. Toen maandaochtend weer gestript, had toen al 3 cm ontsluiting zonder dat ik het wist. Dinsdagochtend braken de vliezen. De eerste wee kreeg ik om 1830 en om 000 uur is mijn zoon geboren.
ik ben 20 augustus om 17:30 gestript gelijk na het strippen idd ook heel veel harde buiken en voorweeen.. om 22:00 begonnen de echte weeen om 23:45 9cm ontsluiting en 21 augustus om 00:29 is mike geboren! Kan heel snel gaan dus! 7 uurtjes na het strippen had ik me kleintje in me handen terwijl ik daarvoor echt helemaal nergens last van had niet eens harde buiken.. Succes en ik hoop dat het gauw gebeurd en dat het ook bij jouj werkt! xxx bloem
En ik deed gewoon wat ik normaal ook deed hahaha zitten en natuurlijk ff drinken pakken enz.. dus ik heb voornamelijk rustig gedaan..
Ik ben vanochtend gestript en daarna had ik wat lichte menstruatie achtige pijn. Verder helemaal niets! Ik denk dat je pas gaat bevallen als je lichaam er echt aan toe is. Strippen werkt denk ik echt pas als je toch tegen een bevalling aanzit. Maar goed, wie weet vanavond???
Ik ga als het goed is en ik morgen ontsluiting heb word ik morgen gestript ... Ben erg benieuwd of het dan doorgaat zetten.
ik ben ook heel benieuwd... Ik ben net bij de vk geweest had al 3 cm zonder dat ik t wist... ben gelijk gestript... sinds toen last van me buik... de vk zegt ik zie je waarschijnlijk vanavond weer.. IK HOOP T!!! maar ja afwachten maar je hoord van die verschillende verhalen...
Mag ik vragen kimmiej waarom jij al zo vroeg gecontroleerd bent? of heb ik iets over het hoofd gezien??
mama van sepp je mag altijd vragen hor! Ik ben net als bij mijn vorige zs erg zwaar..hou hoop vocht vast al maanden last van mn bekken.. Daarbij komt nu dat mijn bloeddruk ook omhoog was gegaan..daarbij heb ik dr nog 1 rond lopen en alles bij elkaar was/is gewoon erg zwaar.. Dat ik bij de vk was was gewoon voor controle maar we hadde t er zo over dus gewoon even ter controle gevoeld hoe het er bij stond.. Toen bleek het dus al 3cm te zijn.>Dus daarom stripte ze ook gelijk.NOrmaal strippen ze niet voor de 40e week vertelde ze ook maar ja als t nu al op gang is kan dit net het zetje wezen... Maar ja het is nu afwachten... Mocht het dit weekend niet door zetten dan moet ik maandag terug en gaan we kijken hoe en wat verder omdat ze niet willen dat er iets met mijn gezondheid gebeurd.. Maar de vk was wel positief en die zei ik zie je vandaag nog wel..dus tja...wachten wachten wachten.. en als dr iets is wat ik niet kan is het wachten hahaha..
haha ik ben gewoon erg nieuwsgierig, maar nu begrijp ik het! Spannend hoor ben benieuwd of er wat gaat gebeuren.
nou vanacht de weeen goed doorgekomen...Maar niet goed genoeg... Gewoon weer afgezakt en is bij 3cm gebleven.. Net weer gestript....Dus ja of t echt werkt weet ik dus niet.. Weet alleen dat je meer krampen krijgt en voorweeen..Maar goed succes iedereen!xxx