Hoi, Ik ben benieuwd of iemand van jullie dit herkent bij mij is de kleine al volledig ingedaald en heb ik nog niet echt vaak voorweeen (van die ongikrampen) maar wel hele heftige steken in mijn vigina/schaamstreek. Op die momenten kan ik amper rechtoplopen/staan...ze zakken ook weer af. Als mijn blaas een beetje vol is voel ik het ook snller. De ene dag is het heftiger als de andere dag en heb ik het vaker. Ik heb dan echt steken alsof er een priem inzit Ik merk dat ik de laatste week er steeds meer last van krijg dus naarmate de datum vordert... kent iemand dit? x Dora.
jep, herken het zeeeeker het doet zo'n zeer dat ik dan echt moet stilstaan of zitten...en met volle blaas is het idd erger. Mij is verteld dat dit met het indalen te maken heeft, wat hier zo'n 2 maanden geleden is begonnen en nu volgens mij wel klaar is. Dus waarom we er nu nog last van hebben zou ik ook niet weten maar pijnlijk is het wel succes!
nou dat klinkt idd als hetzelfde , ik kan dan ook geen pas meer verzetten. Mijn beebje zou ook al volledig ngedaald zijn dus ik vraag het me ook af.. .misschien zijn het dan toch spieren/zenuwen in het bekken?
Heel herkenbaar, heb ik ook gehad! Vanaf een week of 34 geloof ik. Volgens m'n verloskundige had dit te maken met het verweken en verstrijken van de baarmoedermond, en bandenpijn. Was voor mij steeds een teken dat ik wat rustiger aan moest doen want dan ging het wel weer. Heb dezelfde vraag toen gesteld hier op het forum hihi. Zegt helaas niets over hoe snel je gaat bevallen, ik ben pas met 40 weken en 5 dagen bevallen dus zo zie je maar. Fijne bevalling gewenst vast dames!