Ik ben zwanger van mijn vierde kindje. As dinsdag pas uitgerekend maar al weken voorweeën. Bijna twee weken geleden bloed verlies gehad en flinke weeën. En het ging weer weg, grrr. En sindsdien gebeurt dat vaak. Had gistermiddag tot gisteravond weeën, op een gegeven moment duurden ze een minuut of langer en kwamen om de 3 minuten. En dan weer om de 5, om de 2. Totaal geen patroon dus. En gingen weer weg !!!!!!!!!! Ik word er zo compleet gek van dat ik niet weet wanneer het nu eens gaat beginnen dat de tranen mij hoog zitten. Elke keer weer denken hoe ik het met de andere kids ga doen qua oppas. En het toch ook eng vinden als het wel doorzet. Ik ben er zo klaar mee! Ik weet dat het heus binnenkort echt wordt. En gynacoloog heeft gelukkig gisteren toegezegd dat we niet verder gaan dan 41 weken( zoontje was met 14.6, vreselijk) . Dus op zijn hoogst nog ruim een week. Sorry, moest het even kwijt
Ik kan me dat heel. goed voorstellen. Een hele dikke knuffel en heel veel succes meisje, nog heel even, einde is in zicht, maar die eindsprint, die is meestal het zwaarst.
Vervelend meid! Ik heb sinds 2e kerstdag voorweeën en ben vandaag uitgerekend en het niet weten wanneer het echt gaat beginnen vind ik ook helemaal niks.
Dank jullie wel voor de lieve reacties! Dat doet mij erg goed.Ik voel mij af en toe gewoon zielig haha Ik kijk helemaal niet uit naar bevallen, vond het de laatste keer knap tegen vallen. Dus ben aan de ene kant ook blij dat het nog niet hoeft. Misschien hou ik het zelf zo onbewust tegen? Gisteravond weer weeën gehad maar nachts is het gelukkig rustig dus ik kom wel aan mijn slaap toe . Het lastige vind ik dat naast de gewone laatste loodjes ,, zo vreselijk veel pijn in mijn bekken heb . Ik kan bijna niets meer zonder pijn en dat maakt dat extra zwaar. Dus veel bank hangen en bed liggen maar er lopen hier al drie kinderen rond. Dus buiten de drukte moet er gewoon ook veel gebeuren. Wat allemaal op mijn engel van een partner neerkomt. En dan voel ik mij daar weer schuldig om. Dus doe toch weer meer dan ik kan met extra pijn als gevolg. Tijd om te gaan bevallen ( spreek ik mijzelf en kleine dame in mijn buik toe )
Bijna twee weken geleden had ik bloed verlies en heftige weeën. Een dag of tien geleden heeft gynaecoloog gekeken en was het helemaal verweekt. Geen ontsluiting nog. Afgelopen vrijdag wilde ze niet opnieuw checken. Ik hoop heel erg dat de voorweeen al wel wat doen..
Ja ik hoop het idd ook voor je. Ik zou de volgende keer vragen of ze willen checken. Bij een vriendin hadden ze toen besloten om de vliezen te breken. De voorween hadden voor 4 cm ontsluiting gezorgd en ze was helemaal uitgeput van weken voorween. Toen zette het bij haar wel door.
Ik word er ook gek van, heb al twee weken voorweeen en ik moet er nog drie! Sterkte en hopelijk zet het snel door!
Had ook steeds voorweeen.. Heel irritant. De upside bij mij: toen ik begon had ik al 3cm, na het strippen 4.. Dus dan ben je al bijna op de helft als je begint Hoop voor jullie dat het gerommel ook al iets doet, dan is het niet helemaal voor niks
Hoi Indyy Ik heb een beetje hetzelfde al weken voorweeen. Sinds gister wat heftiger weeën alleen stopt het na 6 uurtjes weer Nu heb ik met de vk afgesproken dat ik evt eind van de week gestript wordt bij 38,5 wk. Wanneer hebben ze dat bij jou gedaan en was t pijnlijk?