Hoi allemaal, Ik heb een vraag. Ik ben vanmorgen gestript. Ik vond het erg pijnlijk en ik heb nu de hele dag al pijn. Een soort van menstruatiepijn maar dan 10 keer zo erg. Nu ben ik eens gaan opletten wanneer de pijn begint en dan is zodra ik ga opstaan en ga lopen. De pijn komt dan en blijft een tijdje aanhouden en gaat dan weer weg. Het is niet dat ik het niet meer kan uithouden, maar ik moet wel even goed ademhalen om de pijn te doorstaan. Wel ben ik 3 uurtjes na het strippen de slijmprop verloren. Heeft iemand hier ervaring mee en kan mij er meer over vertellen? Alvast bedankt!
Ik ben gisteren gestript en heb nu ook meer last dan daarvoor. Ik denk dat je nu wat voorweeen hebt of dat je ontsluiting wat aan het vorderen is. Ik heb zelf last van pijnlijke harde buiken en ben ook mn slijmprop verloren. Hopelijk begint je bevalling snel! Veel succes!
Voorweeen!!! Heb ik ook heel erg gehad na het strippen! Bij zitten zakte het bij mij af maar zodra ik wat ging doen begon het weer na enige tijd sloeg het bij mij om in echte weeën! Spannend!
Voorweeën heb ik nooit gehad, dus ik weet niet hoe die voelen. Maar ik vind het wel een beetje klinken als weeën. Ik weet dat mijn schoonzus bij haar bevalling echt moest gaan staan voor weeën. Zodra ze ging liggen stopte ze weer. Misschien moet je even onder de douche gaan staan. Volgens mij zetten echte weeën dan eerder door.
Bedankt voor de reacties! Ik heb de verloskundige gebeld en ze kwam meteen langs. Na even gevoelt te hebben vertelde ze dat de weeën wel zijn begonnen maar dat ik nog in de beginfase zit. De sterkte van de weeën nemen inmiddels toe dus ik ben benieuwd hoelang het nog gaat duren!
Bij mij hielp de 1e keer strippen niks, maar de 2e keer was om 13.30 en 3 uur later begonnen de weeen. Ben de dag erna om kwart voor elf 's avonds bevallen.( 33 uur lang weeen gehad)
Zo ging het bij mij ook. Toen ik in bad ging, werd het regelmatiger, toen had ik echt door dat het begonnen was Succes!