ik ben vanmorge gestript... en heb sindsdien last van me rug en van wat krampjes... wie heeft dit ook wel eens gehad en hoelang duurde het voor de bevalling begon... ? toen ze me gingen toucheren konden ze het bolletje al voelen.
Klinkt veel belovend...zou zeggen blijf bewegen zodat de gang er in gezet wordt Ik ben gestript terwijl ik al weeen had maar geen ontsluiting....dus dat telt denk ik niet...ben 18 uur na het strippen pas bevallen
Hoi ik ben met 38 weken gestript.. bij mij kwam hij pas na 5 dagen. dus heeft waarschijnlijk niet gewerkt.. Maar bij mij zat alles nog strak en potdicht! en bij jou klinkt het goed! dus zou zeggen Get ready! hihi.. succes kus bloem
de krampjes heb ik nog alleen voor de rest heb ik nergens geen last meer van.. nu wacht ik een donderdag wel weer af in het ziekenhuis... als me bloeddruk dan nog niet goed is gaan ze het een vrijdag inlijden....
Ook gestript met 41 weken, maar helaas heeft het niet mogen helpen. Wel slijmprop verloren, maar uiteindelijk met 42 weken ingeleid. Had wel al 1 cm ontsluiting voordat ze gingen strippen. Hoop dat het bij jouw wel helpt. Succes.
Tis heel erg van invloed hoe ver je bent in je zwangerschap. En de bevalling zou binnen een bepaalde tijd (weet niet meer hoelang, geen dagen in ieder geval, iets van 24 u) moeten beginnen. Begint ie later dan ligt t niet aan t strippen, dan was de bevalling toch wel begonnen op die dag. Ben bij bijna alle zwangerschappen gestript en heeft 0 keer gewerkt.