Gestript met voor 40 weken, had het effect??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Majkuh, 4 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hoi,
    vandaag bij mijn VK geweest en om mij bekende redenen vandaag gestript.
    Baarmoedermond zacht en toegankelijk, 1,5 cm ontsluiting (niet gek bij 3e kindje) dus ze heeft gestript.

Mijn vraag is, wie is ook gestript voor 40 weken en heeft het effect gehad?

2. TriCo77

TriCo77 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    1.591
    0
    36
    ik ben gestript, 1 dag voor de 40 weken. en ben de dag erna, precies met 40 weken dus bevallen.

3. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik ben vandaag gestript, met 40+2 weken... en had al 3 cm ontsluiting, ze denkt dat ik binnen 48 uur ga bevallen! dat hoop ik dan ook maar, ik zal het nog even melden mocht het zo zijn :D

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Bij mij heeft het tot nu toe geen effect, ben benieuwd naar jou :)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik ben 's morgens gestript (met 39,1) weken en s nachts begonnen de weeën. Good luck!

6. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ik ben gisteren gestript(39,4) en het is flink aan het rommelen hopelijk zet het dus door want wil zo graag bevallen het is al 2wk aan het rommelen het word nu wel iets heftiger maar nog uit te houden hoor en geen regelmaat

iemand nog tips

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

haaiiii. nou heb heel de nacht buikpijn gehad, maar nog niet echte regelmatige weeen (wel echt pijnlijk!@!@#@#@$)

MAarrr ik voelde net wat lopen , ging ik naar de wc. komt zo heel die slijmprop eruit, net of ik een naaktslak eruit trek IEKSSSSSSSSSSSSSSSS schrok me rot (sorry voor de vieze details )
    Dus t heeft wel iets gedaan! nu maar af wachten vandaag :D

Verder nog nieuws?

8. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Ik ben gestript met 40 weken, 41 weken, 42 weken helaas had bij mij het strippen geen effect (maar bij was de baarmoedermond ook absoluut niet week en 0,0 ontsluiting ;)) uiteindelijk moest ik dan ook ingeleid worden, en zelfs dat duurde langer dan "normaal".

Ons meisje wilde gewoon echt nog heel graag even blijven zitten ;)

Met 42+2 uiteindelijk toch geboren ;)

9. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hier ook slijm verlies de kramp is ook hier pijnlijk maar niet regelmatig

het is vandaag bevrijdingsdag dus zou mooie dag zijn toch

10. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hihihi, een naaktslak , briljant, lach me rot!

Hoop
    Voor je dat het doorzet! Hier heeft het niets gedaan, maandag weer een poging ;)

11. muis26

muis26 Fanatiek lid

haha ja nou zo zag t er echt uit, je had mn hoofd moeten zien!!! echt raar hoor!! hahahahaha

Heb net 3 uren geslapen, was doodmoe! nog verder geen tekenen van bevalling grrrrr, hopelijk vannacht! maar mijn verlos zei dat je binnen 48 uur kunt bevallen hoor! dus misschien vannacht jij ook wel!

12. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    ok nou hopelijk beval je snel en voor mezelf ook

net weer slijm in me urine ik wil zo graag bevallen maar meestal als je wil gebeurd het niet he
    we w8 maar af succes he allemaal

13. Lothlorien

21 aug 2008
    19
    0
    0
    Hoi,

Van mijn zoontje ben ik met 40 weken gestript, zonder resultaat. Uiteindelijk bij 42 weken ingeleid.

Ben nu zwanger van de 2e en afgelopen maandag ben ik gestript bij een zwangerschap van 38 weken en 1 dag. Had toen 2 cm ontsluiting. Dezelfde middag behoorlijke buikkrampen gehad en de slijmprop verloren. Maar nu dikke 2 dagen verder nog geen broertje of zusje voor ons zoontje.

14. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    ik ben 2 dagen voordat ik 40 wkn was gestript en met 40 wkn precies bevallen dus jah het had effect

15. Sara1976

Sara1976 Actief lid

11 jul 2006
    233
    0
    0
    Ik ben met precies 40 wk zwangerschap gestript (2e kindje). Ik had toen 2 cm ontsluiting en alles was erg week zei de verloskundige en de vliezen stonden al op spanning. Zo'n 2 uur daarna begonnen de weeen en weer 3 uur daarna ben ik bevallen! Supersnel dus.

16. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hey meiden

ik ben afgelopen woensdag bevallen van een mooie zoon
    lig nog wel in het ziekenhuis maar komt helemaal goed

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

GEFELICITEEEEEEEEEEERD
    OH WAT BEN IK BLIJ VOORJE, ,maar ontzettend jaloersssssssssssssss

Geniet er van , ben benieuwd naar je verhaal!

liefs Muis

18. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    het bezoek is tot 10 uur vanavond dan kom ik even me verhaal type die zet ik dan onder bevallingsverhalen en dan onder dylan

19. Tizzy

Tizzy Actief lid

9 feb 2008
    277
    0
    0
    Zelfde als Mam2003; gestript bij 39w6d en de volgende dag bevallen bij precies 40w :D
    Op het moment van strippen was mn cervix 3/4e verstreken en mooi week, wist en voelde meteen dat het effect zou hebben en dat was ook zo.

20. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Hmmm vanmiddag weer gestript en tot nu toe niets...... Eventueel gaan ze als ik dat wil do of vrij mijn vlieze breken, dus het einde is in zicht!

Deel Deze Pagina