Jammer, hoop dat het door zet! Zou je de bevalling willen afwachten? Of wil je morgen bij de gyn een eventuele inleiding willen bespreken? Ik weet hoe zwaar het is ik ben bij mijn dochter ingeleid met 41+3 na twee strip pogingen. Probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Deze week is de baby er sowieso. Het is ontzettend zwaar maar het einde is inzicht.
Wat herkenbaar ! Ik voelde mij precies zo bij de eerste. Die kwam uiteindelijk met 41 weken, dus nog niets korter overtijd, maar als je vanaf 37 weken zit te wachten duren de dagen lang. Ik werd zelfs 'boos' op de baby als in de zin van 'blijf dan maar lekker zitten'. Kwam ik na een nacht weeen in het zkh aan, lag aan de monitor en weeen verdwenen, werd ik bijna weer naar huis gestuurd. Gelukkig kwam er een draadkrachtige gyn die de vliezen doorprikte en na een paar uur was ze er. Sterkte de komende dagen, ik hoop dat ze snel komt en dat je een voorspoedige bevalling hebt !
Even een kort berichtje vanuit het ziekenhuis: het heeft inderdaad doorgezet! Hele pittige bevalling gehad maar vannacht is onze kleine meid dan toch geboren! Bedankt voor alle lieve berichten, fijn deze steun meiden!
Gefeliciteerd! Hopelijk is alles goed gegaan met jullie en kun je snel van je kleine meisje thuis genieten!