Dag dames, Vandaag controle gehad bij de Vk en mijn bloeddruk was te hoog en doorgestuurd naar ziekenhuis. Alles gecontroleerd en geen bijzonderheden. Alleen had de.vk gekeken of ik eventueel ingeleid kon worden en ik had ruim 2 cm ontsluiting en alles was mooi week dus heeft ze mij ook gestript Ik hoop dat het nu helpt en de kleine snel gaat komen. Hoe is jullie ervaringen met strippen en dat het begon?
Wat vervelend dat je bloeddruk te hoog was moet je daar nog wat/tegen doen? Geen ervaring onze eerste moet nog een paar weekjes wachten maar ik hoop dat jou kleine snel komt! Succes!
Afgelopen maandag en woensdag gestript. Maandag rommelde het wel flink, maar zette niet door. 2e keer strippen geen effect. Ben nu 40.3 (mijn banner loopt voor). De inleiding staat gepland. Ik hoop dat het toch nog vanzelf op gang komt.......... Hopelijk blijft je bloeddruk goed.
Dat is bij iedereen anders denk ik. Bij mij duurde het volgensmij een week ofzo en ben drie keer gestript.
Hier ook gestript vw hoge bloeddruk met 39.4 weken en 1 cm ontsluiting. Hij is de volgende dag geboren
Hier gisteren gestript om half 4 had al wel bijna4 cm ontsluiting en alles verweekt en vannacht om half 1 is onze kleine man geboren. Bij de eerste gestript met 41+3 eind van de dag en de volgende dag om half 2 geboren Bij de derde gestript met 39+3 eind van de dag en de volgende ochtend half 8 geboren. Bij de vierde gestript met 39+2 en heeft toen niets gedaan.
Ik ben gestript met 39.1 (om 10.30u) en de weeën begonnen een uur later! De volgende dag om 9.57u is ons dochtertje geboren! Succes!!
Ik heb een lekker warm bad genomen maar het is verdacht rustig dus verwacht er maar niks van....zo lekker mijn bedje opzoeken en misschien bedenkt ze zich vannacht
Ik werd bij mn meisje gestript rond een uur of 11, om een uur of 3 heeft zn mn vliezen gebroken en 's avonds rond 9 uur is mn dochter geboren. Bij mij kwamen de weeen na het strippen binnen het uur weer opzetten. Had al wel 3cm ontsluiting en de nacht daarvoor ook al weeen gehad.
Ooooohhh wat spannend!!! Abbo, abbo, abbo.... Ik wens je een goede bevalling toe, en wacht met spanning op het nieuws dat je meisje er is! Zet 'm op!
Ik was gestript op donderdag in de ochtend, vrijdagavond 18.00 uur waren mijn vliezen gebroken en precies om 24 uur in de nacht kwamen de weeën om de 5 min op zaterdagochtend om 8.30 uur was mijn kleine meis geboren... Ik dacht ook dat het echt niet ging beginnen maar zeg nooit nooit!! Succes
spannend!!! Hier laatste zw gestript rond 14.00. Voelde de hele dag niks.... tot ik wakker werd om 00.15 wakker van de eerste wee. En om 03.29 was ze er al!
Gestript met 41+0 om 14:30u en de volgende dag bevallen om 21:19u. De eerste wee voelde ik om 01:00u.. Succes!!