Hoi dames, Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en behalve dat ik echt na niet teveel inspanning echt al dood op ben heb ik sinds gister avond vreselijke pijn in mijn middenrug ter hoogte van mijn nieren. Lig al sinds 5 uur op bed maar het lijk alleen maar erger te worden. Is dit normaal of iets waar ik de dokter voor moet bellen? Anna
heb je ook koorts?.. (ivm nierbekontsteking) kan ontstaan door een verwaarloosde blaasontsteking waar je mss niets van gemerkt hebt?
Kunnen ook nierstenen of nierstuwingen zijn. Als de pijn blijft aanhouden en ondraaglijk wordt zou ik zeker de dokter bellen.
nee denk niet dat ik koorts heb maar heb ook geen thermometer. `heb net toch even de huisartsenpost gebeld en gelukkig vonden ze het niet erg dat ik belde. Warme kruik er tegen aan een een paracetemol. is het morgen niet over moet ik even een postje plas brengen fijn is anders....
Ik had/heb het nog steeds. Loop er al een tijdje mee. Pijn is niet te harde. Alsof iemand je met een mes steekt, tenminste dat gevoel heb ik er bij. Heb toen urine ingeleverd en daar was niets uit gebleken, geen blaasontsteking en geen nierstenen. Bij mij zijn het echt "aanvallen". De HA zei dat ik zoveel mogelijk moest bewegen. En de VK zei ff goed rust houden. Ik slaap elke avond nu met een kruik. Echt geen pretje!