gestript worden met 37 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ALeV84, 10 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik zat eens te denken....strippen doen ze alleen als je al ontsluiting hebt. Kun je dan niet vragen of ze kunnen checken OF je al ontsluiting hebt?? Sommige hebben dat al met 37 weken namelijk. . .

2. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Ja was geen probleem volgens gyn's! :)

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Dat lijkt mij vreselijk.
    Ik slaap nergens anders beter dan thuis in mn eigen bed.
    Moet er niet aan denken zo een hard ziekenhuisbed en andere mensen op je kamer brr

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Maar kindjes zijn toch volgroeid met 37 wkn? Ze mogen dan toch ook gewoon komen en meteen mee naar huis? Hier wel in ieder geval.
    En ik word ingeleid met 37wkn als de tweeling niet vanzelf eerder komt.
    Als de mogelijkheid er was hadden ze je best kunnen strippen want dat is alsnog geen garantie dat de bevalling meteen begint toch?

5. lovemy2kids

lovemy2kids Fanatiek lid

3 nov 2010
    2.458
    1.407
    113
    Als ze komen met 37 weken mag je inderdaad thuis bevallen en ook meteen naar huis, als alles goed is uiteraard.
    Maar inleiden of een bevalling opwekken als het niet medisch gezien nodig is doen ze niet zomaar.
    Meestal strippen ze ook pas vanaf 41 weken, sommige doen het al eerder, maar vaak is het pas vanaf 41 weken en dan alleen omdat het kindje dan toch binnen een week geboren moet worden...

6. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    @moon, in het ziekenhuis krijg je best wel sterkte medicatie, daar slaap je echt op! voor de zekerheid houden ze je kind ook in de gaten, daarbij had ik ook (voor) weeën al dagenlang en had dus al nachten niet geslapen.... dat had gezorg voor 3 cm ontsluiting maar mijn lichaam was te moe om alles echt door te zetten. je krijgt van te voren en voordat je naar huis gaat CTG. Ze nemen je ook niet zomaar op in het ziekenhuis hoor! dag erna braken mijn vliezen.... mijn lichaam had gewoon even extra rust nodig om echt te kunnen werken, had evengoed nog extra ondersteuning nodig om te kunnen bevallen, maar dat was bij de andere twee ook zo.

@krullie, neem maar van mij aan met die medicatie slaap je echt! ik slaap ook het allerbeste thuis, maar ik kon niet meer zeker niet dan de zoveelste dag met weeën en vooral als ik ging slapen was er regelmaat in..... kreeg slaapmedicatie en ook nog pijnmedicatie, eindelijk een goede nacht kunen maken, daarna nog een nacht thuis goed kunnen slapen (werkt nog behoorlijk lang door)

geef goed aan hoe je je voelt want oververmoeid aan een bevalling beginne werkt echt niet! is ook niet goed voor je kind!

Deel Deze Pagina