40+2 en flink de griep te pakken

Discussie in 'De bevalling' gestart door leandrotje, 8 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    ja hoor dat heb ik weer.

vandaag 40+2 en flink de griep te pakken.

keel die in brand staat van de pijn, hoofdpijn, volle neus, beroerd en al voor de 4e keer in 2 weken een flinke koortslip.

is het nou echt zo dat een kleine wacht tot moeders weer beter is?

ik hoop het wel, want als ik nu moet bevallen dan komt het niet goed ben ik bang :(

donderdag hebben ze me proberen te strippen maar dat was nog niet mogelijk.
    aankomende maandag gaan ze het weer proberen, al weet ik niet of ik dat wil als ik me nog zo voel, laat hem dan nog maar even zitten....

2. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Getver, dat is waardeloos! Sterkte meid!
    En let goed met de koortslip maar dat wist je waarschijnlijk al wel.

Hoop voor je dat je snel opknapt

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Jeetje lijkt me vreselijk! Beterschap!

Maar ze zeggen idd dat je lichaam dan niet gaat bevallen zeg maar... Ik hoop het niet voor je! En nee dat strippen zou ik zeker niet doen.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Beterschap en sterkte ermee!Hoop dat je snel opknapt en je beter mag gaan voelen want dit is idd niks!Knuffel!

5. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    zometeen maar op tijd naar bed met maar weer een paracetamol er in.

neem maar het maximale aan paracetamol ( 6 per dag) en neusspray en hopen dat het snel over is.

ik heb af en toe flinke harde buiken, maar dat vind uk niet leuk waardoor hij heel druk wordt en ik lekker beroerd wordt.

en koortslip wil ook nog niet doorzetten, betekent dus dat het langer duurt voordat hij weer over is...
    neem maar extra vitamine C a sinaasappelsap en sinaasappels en veel fruit en gezond eten en hopelijk voorspoedigd dat het herstel, al zeggen ze dat het niet helpt, kan het altijd proberen..

6. Mammadoe

Mammadoe Fanatiek lid

3 jun 2011
    2.169
    0
    0
    Amsterdam
    Balen zeg en beterschap.

7. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Heel herkenbaar!!! Ik was afgelopen maandag 40+1 en werd ook wakker met een flinke griep. Inmiddels wel weer opgeknapt, hoewel ik nog wel ontzettend verkouden ben en veel moet hoesten. Nog steeds niet ideaal om te bevallen maar heb gelukkig meer puf dan afgelopen week. Ik ben iig niet bevallen met de griep maar zag dat ook niet zitten!

Beterschap en sterkte! hopelijk ga jij ook bevallen als je je wat beter voelt (en ga ik nu ook snel bevallen :p)

8. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Vanochtend wakker geworden zonder hoofdpijn en klein beetje keelpijn en voel me al stuk minder grieperig.

Krijg mijn smaak ook weer een beetje terug.

Nu alleen nog verkouden en die koortslip...
    Dat is in ieder geval beter dan al die andere klachten erbij.
    Vanmiddag maar weer even slapen en extra vitamines eten en dan moet het goed komen.

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Gelukkig al wat beter!

Die koortslip prik ik altijd open en ik zorg dat hij uitdroogt dan gaat hij t snelst weg.

10. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Fijn dat je je vanmorgen al wat beter voelt! Rust lekker uit en wie weet...morgen een frisse nieuwe dag voor een bevalling?:D

11. leandrotje

leandrotje Fanatiek lid

25 nov 2009
    1.912
    333
    83
    NULL
    Assen
    Ik heb er een compeed pleister opzitten en zodra hij geel is haal ik die eraf, dan trek ik automatisch hem kapot en dan komt er ook gelijk een korst op inderdaad.

Ik had een gigantische blaar verwacht maar hij is zo klein als 2 speldenknoppen, dus erg blij mee, vanavond die pleister eraf voor het slapen gaan en dan zit er morgen een korstje op.

12. mamavjulia

mamavjulia Fanatiek lid

13 jan 2012
    1.194
    0
    0
    Beterschap en hopelijk snel een voorspoedige bevalling. Succes :)

13. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou super !

14. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Ik geloof er echt in dat je lichaam wel even wacht! Morgen is de dag weer anders, hopen dat je je beter voelt! :)

Deel Deze Pagina