Hoelang moet ik strippen de tijd geven? Vandaag gestript bij 3cm opening,baby ligt klaar om te komen volgens gyn.wat is de kans dat het ook wat uithaalt? Bij de vorige ook gestript 2x maar niet geholpen,baby lag toen wel iets hoger.
Goedenavond, de kans dat je gaat bevallen op het srippen is ongeveer 33%. Bij 3 cm ontsluiting ben je goed te strippen, dus ik hoop echt voor je dat de bevalling gaat doorzetten. Binnen zes uur na het strippen moet er een effect merkbaar zijn. Dit kan zijn: echte weeën, eerst menstruatieachtige krampen, meer harde buiken of voorweeën die pas later doorzetten. Ik ben benieuwd! Succes! Groetjes Monique
Heb ietsjes meer last gehad maar deze nacht was het helaas over...wrm helpt het bij de ene wel andere niet? Wrm begin ik niet spontaan? Hou ik het onbewust ergens tegen? Ben al 3x ingeleid had dus gehoopt 4e x zo te starten.
Goedemiddag, helaas hoor jij waarschijnlijk bij de groep waarbij strippen niet helpt. Het ligt er ook wel aan hoever je zwanger bent. Bij meer dan 41 weken heb je meer kans van slagen dan bij bijvoorbeeld 38 weken. En soms kan je helaas veel doen met je psyche. Soms ben je er zo op gefocust dat je het moeilijk los kan laten. Maar dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Probeer afleiding en ontspanning te zoeken. Dit wil nog wel eens helpen. Succes en een goede bevalling toegewenst! Groetjes Monique