Wie kan mij helpen? Ik ben niet zo handig met mode / kleding / schoenen. Maar nu heb ik schoenen nodig voor onder dit jurkje. Pumps zoals de foto kunnen natuurlijk altijd, maar ik zou het graag ook meer casual kunnen dragen. Wat kan er dan onder zo'n jurkje?
https://www.zalando.nl/wallis-graduated-spot-korte-jurk-navyivory-wl521c0eo-k11.html (als je de foto zoekt op google afbeeldingen vind je 'm zo terug, vind ik zelf altijd erg handig). OT: ik vind zelf pumps erbij het mooist, maar mooie witte (niet te grove) sneakers kunnen ook wat mij betreft.
Ik heb ‘m voor een gelegenheid gekocht. Maar ik wil ‘m ook graag casual kunnen dragen en daar wil ik graag tips voor. Ik weet nooi zo goed wat kan onder jurkjes.
Pumps of een mooie sleehak kan prima. Maar witte sneakers kunnen ook goed als je het meer casual wilt houden, leuk jurkje!
Ik zou hem casual met een panty dragen en (enkel)laarzen. Sneakers onder een jurkje vind ik geen gezicht. Dus in de zomer zou ik het met pumps combineren of een mooi sandaaltje.