Vannochtend getest om half 9 met ochtendurine (etos test). Er verscheen eerst een streep en die verdween ook meteen weer en daarna bleef er 1 streep achter heel vaag Ik snapte er niks van later keek ik nog een keer maar er was maar 1 streep, heb hem maar in de prullenbak gegooid. Heb genoeg urine gebruikt weet wel hoe je met een test moet omgaan hihi. Zou ik misschien te vroeg hebben getest omdat ik morgen pas 1 dag overtijd ben :x
@FM, ik heb die van etos gebruikt. Denk niet dat ze me daarmee kunnen helpen heb eerlijk gezegd ook geen zin om ze te bellen.
ongeveer een 15 maanden geleden heb ik dit ook een keer gehad. Het is waarschijnlijk de kleurstof geweest die er doortrok. Mijn hart zat in mijn keel. Als hij na 3 to 10 minuten helemaal wit is dat is hij gewoon negatied.
Yep, ook een keer gehad, jáááren geleden! Nu leg ik braaf zo snel mogelijk de bijsluiter eroverheen en loop ik gelijk weg uit het toilet. Op het gemakkie bekertje deponeren, handen wassen en nog 3 keer op de klok kijken, pas na zeker 3 minuten ga ik voorzichtig kijken! Weet ik zeker dat ie duidelijk is (althans, tót je een keer meemaakt dat ie na 8 minuten ineens posi wordt hahahaha)... Succes!
Ik weet het lieverd maar ik zei het gewoon. Ik ben bang voor een teleurstelling maar ik voel nog geen buikpijn echt voor het eerst. Ik denk dat ik toch wat testjes ga komen kan de zenuwen niet aan
JIj niet alleen, je maakt ons ook erg nieuwsgierig en mij ook zenuwachtig... ik hoop dat je vandaag een dikke streep mag hebben. Neem anders een iets duurdere maar wel betere test zoals matecare of cb.. Lieverr een centje te veel uit geven dan tig x de goedkopen moeten kopen toch? Heel veel succes...
Ik heb dit ook gehad met de etos test . Alleen verdween de 2e streep pas na een aantal minuten bij mij .... Was ook de laatste keer dat ik een etos test gebruikte Ik koop ze voortaan hier op de site als ik ze nodig mocht hebben . Volgens de meeste dames hier , zijn deze testen namelijk wel goed Groetjes Joyce
Sorry dat was niet mijn bedoeling Ik koop echt GEEN etos testen meer hoor, denk aan die van de kruitvat misschien die schijnt wel betrouwbaar te zijn
succes meid, al zou ik je wel aanraden toch nog (als het je lukt) te wachten tot je echt over tijd bent, ik heb dat van jou ok wel eens gehad hoor, en dan zit je hart in je keel, en ik pakte direct nog een andere zonder die test af te wachten ook ook die 2e was gewoon negatief.. denk idd wat natasja zegt dat het door de kleurstof komt die ff "opkomt" omdat ie nat wordt en daarna direct weer weg trekt, bij een positieve blijft de 2e streep echt wel staan.,. succes meid, misschien blijft jou ook de ellende van de mm bespaard... liefs smoekie
Het is niet jouw bedoeling, dat weet ik, maar het is soms zo spannend om met mensen mee te leven... dat je bijna denkt dat het over jezelf gaat hahahah Neem je tijd en ik duim voor een super mooie duidelijke streep...
Voor mij ook geen etos testen meer! Ik heb 't een keer gehad dat de streep in het scherm 'zwanger of niet' verscheen, maar dat er geen streep kwam in het 'controlevenster'. Onzeker, onzeker... De volgende dag een CB test gedaan; hartstikke negatief!