Hallo, Ik ben op advies van huisarts gestopt met de nuvaring. We willen in juli / aug. voor een kindje beginnen dus het ontwennen mag beginnen. Afgelopen woensdag moest ik dus de ring weer inbrengen, maar dus niet gedaan. Heb nu al vier dagen last van hoofdpijn, duizeligheid en ik ben futloos en moe, moe, moe.. Nu heb ik mijn bloeddruk thuis even gemeten en het is een te lage bloeddruk. Wie heeft dit ook gehad en wat kun je er tegen doen? Alvast bedankt, groetjes Jeldou
wat is voor jou een te lage bloeddruk en hoe hoog is je bloeddruk normaal? Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben... Ik denk wel dat hormonen iets van doen kunnen hebben op je bloeddruk, maar denk niet dat die er zo van kan kelderen hoor...ánders even de dok bellen? Succes ermee
Het 116/ 73 op de bloeddrukmeter. Tegen lage bloeddruk kan je niet zoveel doen. Ik had altijd een hogere bloeddruk. Ben ik dan de enige met deze klachten?
Hoi Jeldou, Ik heb ook de nuvaring gebruikt. Maar ik na dat ik er mee gestopt ben was mijn bloeddruk 'normaal'. Het opnemen van je bloeddruk is een moment opnamen, je bloeddruk schommeld namelijk dat heeft iedereen. Ik zou het een paar keer meten zodat je een beter beeld krijgt. Waarom bel je je huisarts niet en leg je het probleem voor dan heb je gewoon meer duidelijkheid. Heel veel sterkte! Groetjesss Jettje