Hoi Dames, Ik ben sinds afgelopen zondag erg duizelig(vooral bij het opstaan, moe, gevoelige borsten/tepels, hoofdpijn etc. Nu is het zo dat ik a.s. zondag ongi moet worden... Komen deze klachten van dat ik ongi moeten worden of wat anders? Groetjes Lylin
Dat kan beidde, en op je pijnlijke borsten na, ook nog van de warmte zit niks anders op dan wachten! succes!
Kan van een eventuele zwangerschap zijn, maar kan ook goed komen door je aankomende ongesteldheid! Overigens is duizeligheid nooit een goed teken. Heb je wel genoeg gedronken? En daarmee bedoel ik water
Bedankt voor de reacties alvast! Ja, het kan idd zijn dat ik te weinig gedronken heb. Alleen heb ik zelf het idee van niet. Maarja, we wachten af. Tis lastig in te schatten of je nou ongesteld moet worden of zwanger bent. Gisteren trouwens ook erge pijn in mijn onderrug en wat misselijk
Het enige wat uitsluitsel zal geven is een test ik had altijd allerlei klachten voor nod, tot ik klachten kreeg die ik nooit had, toen bleek ik zwanger. Nog even afwachten!
Spannend! Nog eventjes geduld.... Al is dat vreselijk moeilijk vind ik richting het einde van de maand...
Toch ongesteld geworden(afgelopen vrijdag) 2 dagen voor mijn NOD.. nog nooit gebeurd. Nu is het ook zo dat ik weinig bloedverlies heb.. gisteren was het wel veel maar vandaag weer weinig, terwijl ik normaal dat wel heb.. ik wordt hier best onzeker van. Moet ik dan een test gaan doen of is gewoon een menstuatie die eerder is met minder bloedverlies?
Rood bloed verlies betekend een ongesteldheid. En bijna niemand heeft een strakke cyclus van elke maand dezelfde dagen. Dat verschilt.
Hee Lylin Ik had vorige maand hetzelfde. Allemaal klachten (moe, vroeg wakker, vaker plassen, met vlagen misselijk, rommelende darmen) in die mate dat ik een zwangerschapstest was gaan kopen, en letterlijk 1uur daarna kreeg ik (ook 2 dagen voor mijn NOD) opeens bloedverlies, zonder enige krampen of ongesteldheidsgevoel, waar ik normaal de dag voordat ik ongesteld word al behoorlijk last van krijg. Hoopte ook nog even op een innestelingsbloeding, omdat het bloed roder was dan ik gewend was. Ik heb nog een test gedaan enkele dagen later, helaas negatief. Geen idee of het dan toch is misgegaan of gewoon een voor mij aparte menstruatie. Je kan voor de zekerheid nog een test doen over een paar dagen, en anders nieuwe ronde nieuwe kansen