Of sensitest betrouwbaar is weet ik niet, maar vind de streep nog te vaag om positief te noemen. Zondag nogmaals testen. Als er hcg zit dan moet de test duidelijker zijn. Bekijk bijlage 509778
Ik zie wel iets maar of hij duidelijker is valt niet te zeggen aangezien je nu met een totaal ander merk test. Je kan beter een sensitest doen en die vergelijken met die van gisteren.
Deze is zkr duidelijker dan gisteren.. ik had maar een test van sensitest. Ik ga zowiezo morgen nog met kruidvat testen en dan maandag met cb digitaal...
Maar als je zelf weet dat hij duidelijker is dan gisteren, waarom vraag je dan aan ons of hij duidelijker is?? Het klopt idd dat hij duidelijker aanwezig is, maar je kan deze test niet vergelijken met die van gisteren omdat het niet dezelfde test is! Morgen weer een kv test doen en die kan je dan wel vergelijken met die van vandaag om te controleren of hij duidelijker/opgelopen is
Ik zie ook iets. Hopelijk heb je morgen een duidelijkere test. Is het trouwens ook niet handiger om alles in een topic te zetten? Ik kwam meerdere van je tegen, beetje onoverzichtelijk.