getest en nu?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by luna25, Nov 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    verzorgende ig in een verzorginghuis
    woonzaam in gelderland
    hallo meiden

ik zit met wat dingen in mn maag en hoopte dat 1 van jullie advies had of een luisterend oor.

wil mij absoluut niet gek maken maar dit is er aan de hand.

sinds mei zijn wij aan het proberen zwanger te worden.
    hiervoor hadden we een pauze in gelast omdat we op oud en nieuw een mk hadden gehad
    in juli was ik weer zwanger maar later werd ik toch ongi.

3 weken geleden zijn we bij de gyn geweest, ze kon niets voor ons doen omdat pas bij 3 mk er onderzoeken worden gedaan.
    maar omdat ze zag dat ik niets voor niets wilde komen en verdriet had van de mk
    deed ze een inwendige echo.
    baarmoeder,eierstokken en alles wat op orde, heb genoeg eitjes en zelfs reserve zei ze dus dat was een goed teken.

we kregen groen licht.

deze maand heb ik met ovulatie testen geprobeert en volgens haar advies. om de dag klussen in de vruchtbare week.
    dus dit ook gedaan.
    in de derde week van mn cycles werd ik heel veel misselijk.
    steken in mn buik zowel links als rechts baarmoeder krampen alsof ik ongi zou worden.
    maar dat was nog veel te vroeg:S

mijn cycles zijn 32,32, 35 (mk) 30,27

nu sinds vandaag geen last meer gehad,alleen vanmiddag even krampen.
    wat moet ik nou doen??
    wat kan dit betekenen?
    neemt mijn lijf mij in de maling?
    ik verwacht vanaf aankomende zaterdag ongi te moeten worden of een aantal dagen erna.

ik voel mij erg onzeker, testen kan ik nog niet.
    maar zou zo graag zwanger willen zijn, maar wil geen valse hoop enzo.

ik hoop dat jullie iets weten

alvast bedankt xxxx luna

2. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hoi luna

het is natuurlijk moeilijk nu te zeggen of je misschien zwanger bent of niet, het zou heel goed kunnen, maar het hoeft niet persee

ookal is je lichaam er klaar voor, weetje wanneer je je eisprong hebt, en heb je op de goede dagen sex gehad, hoef je nog niet zwanger te zijn

maar je hebt er dan natuurlijk wel meer kans op:)

als ik jou was zou ik gewoon proberen rustig af te wachten, en kijken wat er gebeurt, ik zou als ik jou was je langste cyclus aanhouden (32 ongeveer) en dan kijken of je dan nog niet ongesteld bent en anders gewoon een testje doen:)

ook de klachten die je hebt heb ik ook heel vaak gehad als ik niet zwanger was dus dat hoeft ook weer niet persee iets te betekenen, maar wat ik zeg het kan wel

er zit niets anders op dan af te wachten meid! suc6!!

3. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    woonzaam in gelderland
    bedankt voor je reactie

jah je hebt gelijk wat betreft langste cycles heb de banner ook op 32 gezet.

phh valt niet mee hoor geduld te hebben.

zie bij jouw dat je 4 weken zwanger bent gefeliciteerd :D

4. luna, zoals je zelf al zei net: artsen... soms kan je ze wel wat...
    ik liep natuurlijk al lang in t ziekenhuis toen ik mijn miskramen kreeg.. maar ze zeiden dat 2 miskramen achter mekaar op jonge leeftijd niet normaal is. dus vind het wel vreemd dat ze bij jou geen onderzoeken doet. wij mogen voor het chromosoom onderzoek gaan, moet nog altijd papieren ophalen. maar we gaan in januari terug naar het ziekenhuis dus dan doen we het dan maar meteen.
    ik zou als ik jou was idd nog even wachten met testen.. probeer het vol te houden tot dag 30 op zn minst. en dan kan je altijd proberen te testen.. meid ik duim voor je!

hopelijk gaan we gewoon beide zwanger dit jaar nog uit en hebben we ipv een triest oudjaar een mega gelukkig oudjaar

5. luna25

luna25 Actief lid

Jul 12, 2010
    214
    0
    0
    woonzaam in gelderland
    naja de gyn zei dat veel vrouwen mk kregen en omdat ik jong was ik nog alle tijd had.
    pas bij 3 mk konden ze ons verder helpen

ik mag wel het chromosoom onderzoek laten doen :)
    maar die uitslag duurt 3 maanden.
    ik hoop inderdaad dat we allebei een goed jaar ingaan ;)

6. mja klopt dat die uitslag zo lang duurt.. en 9 van de 10 keer komt er niks uit zeggen ze. dus vandaar dat ik dat ook nog niet heb gedaan.. soms ben je even klaar met t ziekenhuis gebeuren.. al begin jij net.. ik hoop ook dat t echte ziekenhuis gebeuren aan je neus voorbij gaat meid en je lekker zwanger bent

Share This Page