test vraagje???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door flower 27, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Mijn vraag is wie heeft er op de ene dag een negatieve test gehad en meteen de volgende dag een duidelijk positief????
    Ik zit vandaag op dag 32 dus heb nog 3 d/g tot mijn langste cyclus ( banner klopt niet) maar vandaag negatief, maar voel me echt heel erg zwanger kan niet echt omschrijven maar zelfs mijn man zei dat ie het aan mijn gezicht zag, zit ook onder de puisten heb ik nooit en kan om alles janken niet normaal........ Wie heeft er dus ook de ene dag vet neg getest en de andere dag vet pos????

Ben benieuwd liefs flower

2. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    spannend flower...

ik weet het niet precies... maar volgens mij kan je wel de ene dag geen streepje hebben en de andere dag een vaag streepje...om de twee dagen verdubbeld je hcg...er zijn ook lijstjes voor met hoeveel die stijgt.... succes

3. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Een dag verschild durf ik niet te zeggen, maar het zou kunnen. Zelf had ik op donderdag nog een Omo-witte test en op maandag een dik positieve!

4. Baylee

Baylee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    Ik had op dinsdag een negatieve test zelf geen heeel vaag streepje en op woensdagochtend duidelijk positief en woensdagmiddag nog duidelijker positief (dit was 5dagen voor NOD) en de donderdag zei de gewone cb digi zwanger !

Deel Deze Pagina