Sjonge.... Balen zeg. Lijkt me echt lastig met zo'n lange cyclus... Weet je nooit waar je aan toe bent en wat je NOD nu eigenlijk is. En je moet weer zó lang wachten iedere keer. Dan ben ik wel blij dat ik een hele korte cyclus heb steeds..
Kan het me helemaal voorstellen ja, dat je daar blij mee bent......Jij hebt toch bijna 2x zoveel kansen per jaar........Maar goed.....Dacht net dus dat ongie eraan kwam......Maar weer 6 druppels bruine smurrie net als dinsdag (sorry voor omschrijving) en nu weer niks....Toen dacht ik nog dat het misschien met een eventuele innesteling te maken zou hebben ofzo, nu denk ik: heb een zeer rare cyclus.....Hoop wel dat ongie zo echt gaat komen, weet ik tenminste waar ik mee af ben!
Knorretje, dat had ik de 2de maand dat ik gestopt was met de pil ook. Begon eerst zo'n 4 daagjes met viezigheid en daarna kwam mijn echte menstruatie op gang.
Laten we het hopen.........Hier wordt je alleen maar onzeker door......Zou het dan misschien toch? Zelfs dat ga je denken......En het is echt goed raak deze maand, iedereen is maar zwanger! En natuurlijk gun ik het iedereen van harte, maar ik wil ook! Ben nog niet lang bezig, dus mag niet klagen maar ja, is wel irri! Hopelijk snel een golfslag aan bloed, kan ik tenminste weer met de volgende ronde beginnen!