Hallo, Ik heb een vraagje, sinds deze week verlies ik iets beetje bloed. begon ma en di bij beetje rozig. gisteren werd t rood, dus dacht, daar begint me ongi, maar t zet niet door en stopte weer. vanmorgen weer hetzelfde, maar het is nu weer gestopt. t is telkens echt een klein beetje, alleen het puntje van de tampon, verder stopt t. ik moet volgende wk woensdag pas ongesteld worden. ben momenteel ziek thuis, en vraag me af of t daar aan kan liggen, of ...? Hoor graag of iemand hier ooit ervaring mee heeft gehad.
Bedankt voor je snelle reactie, Ik zit zown 7 - 10 dagen na me ei (weet niet exact wanneer die heeft plaatsgevonden). Ik dacht dat t wel teveel bloed zou zijn voor een innesteling. Dacht namelijk dat bij een innesteling het maar heeel weinig is, paar druppels
op zich kan je innesteling tussen dag 5 en 8 plaatsvinden. Zelf heb ik nog niets gezien qua bloeding dus heb niets om te vergelijken. Kijk het anders nog een paar dagen aan...
een innestelbloeding kan zelfs net zoveel lijken als op een menstruatie.. dus dat wordt spannend voor je!