Wie heeft dit weleens gehad? (KV test)

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hope1982, Dec 26, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Met een kruidvat testje (2 voor 5 euro) een mega lichte lijn (wel lichtroze) zien op zo'n 4 dagen voor NOD. En dan elke dag later een testje waarop helemaal niets meer verschijnt. De test van 4 dagen voor NOD zie je nog steeds een super lichte roze streep als je goed kijkt (nu dus 3 dagen later). Ik denk sowieso dat ik niet zwanger ben hoor vooral omdat ie duidelijker zou moeten worden ipv lichter. Aan een vmk denk ik al helemaaaaaaaaaal niet. Zou het dan toch vals positief zijn of zie ik dingen die er niet zijn?

Heb jij weleens gehad dat je voor NOD 1 licht lijntje ziet en daarna dagen niets tot pas later? Dit slaat eigenlijk negrens op omdat het helemaal niet logisch is dus denk dat ik zelf het antwoord wel weet haha. Maar misschien dat iemand dit weleens heeft meegemaakt. En een mens moet toch wat he :oops:

Vooralsnog ga k uit van ongesteld worden.

2. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
  3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ja afwachten denk ik? Misschien heb je bij de ene korter erop geplast? 4 dagen voor je ongi is natuurlijk wel veel. Probeer op je nod nog eens te testen, dan moet hij echt duidelijk zijn. Zoniet, dan was het een valse test. Maar ik heb wel goede hoop voor je, een streep is streep he?

4. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    hoi september, nee allen met ochtend urine dus helaas gaat dat niet op. en t was idd wat vroeg maar heb dus totaal geen hoop helaas want had echt donkerder moeten worden. bedankt voor je reactie.

5. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    een zwangerschapstest hoeft niet donker te worden he? Dat is een ovulatietest, die moet echt knallen.
    wacht nog een paar dagen en test nog eens, als je een streep krijgt ( mag ook licht) ben je zwanger zoniet, dan heb je een lange cylcus! Succes!

6. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hay september, lief dat je zo snel antwoord. Wat ik bedoel is dat de lijn donkerder meot worden naarmate de dagen verstrijken aangezien je meer hcg aanmaakt. begrijp je? en dat is dus niet het geval bij mij. maar morgen ga ik niet testen, overmorgen moet ik denk ik ongesteld worden, of morgen maar dan blijkt snel genoeg of ik wel of niet zwanger ben al vrees k het laatste.

7. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    O, zo bedoel je. Ja dan moeten hij wel donkerder worden. Maar pas 3 dagen later he? wist je dat wel? Dat er om de 3 dagen meer hcg vrijkomt. Dat betekent dat 2 dagen achtereen weinig verschil is, maar dat er drie dagen later wel verschil moet zijn.
    nouja, wens je toch veel succes en anders gaan we gezellig door voor januari?!

8. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Oh kijk, dat wist ik nou niet... zo leer ik weer wat. Maar dan nog betekent het slecht nieuws. De eerste test (die 'positieve' dus) was op dinsdag en vandaag is het vrijdag, 3 dagen later. Ach ja, weet ik voor de volgende ronde in elk geval dat dagen achter elkaar testen geen zin heeft maar om de 3 dagen :D. En idd op naar volgend jaar maar weer.

9. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ja, zo blijf je leren van elkaar he? Maar het is ook allemaal zo ingewikkeld....
    Vantevoren, verwacht je dat ook allemaal niet he? Dan denk je heel 'dom' met twee keer lukt het wel... Alsof je kinderen zo van de boom kan plukken...

10. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    echt he september, je hoort 'van voorvocht kun je zwanger raken' en denkt het is zooo makkelijk. En als je aan de pil bent ben je bang zwanger te zijn.. als we beter wisten..

11. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ja ook zoiets, al in paniek zijn als je een pil bent vergeten...
    Maarja, 2009 is nog lang, dus ga er gewoon vanuit dat we volgend jaar een kerst met zn drieen hebben.
    Maar een vraagje, jij hebt zon fijne cycluslengte en nog niet zwanger. Weet je wanneer je je ei hebt mbv ovulatietesten of hoe klussen jullie (als k vragen mag?)

12. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hai september,

natuurlijk mag je dat vragen. ik ben misschien heel zeurderig maar dit is pas ronde 2 :bloos:. Ben wel al sinds mei gestopt met de pil. Vanaf vorige maand klussen. Zonder dus eerst te hoeven ontpillen. Vorige maand ovu testen gebruikt. Deze maand niet want voel mijn ei springen. Ik weet dus wanneer we moeten klussen. Deze maand heb ik zo geklust: dag 9, 11, 13, 14, 15, 16, 17. Dag 17 ei gevoeld maar kon daarna helaas niet meer klussen (tot dag 20 dus ver ná ei) dus ben zo bang dat we er net naast zaten.

13. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    haha, bij mij ook pas de 3e hoor... maar 2 teveel he?! ;)
    Als de 17e je ei is gesprongen, hoefde je erna ook niet meer te klussen, want dan ben je telaat. Dus goed geklust denk ik hoor...
    Al betekent dat ook niets helaas, afgelopen maand ook 2 dagen ervoor, de dag zelf en de dag erna, maar niets....

14. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    Hai september, toch zegt mijn gevoel dat ik die dag erna of die avond erop had moeten benutten.. maar ja, we zien het wel. En elke ronde is er één teveel he :( :D..

15. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ik dacht dat je hcg met de dag verdubbelt...tenminste dat heb ik hier op het forum gelezen....

suc6 met testen hope, hoop dat je zwanger bent :)

16. Hope1982

Hope1982 Bekend lid

Nov 13, 2008
    565
    0
    0
    dank je kweb, hoop het voor jou ook

17. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hcg verdubbeld toch om de dag en niet om dat 3 dagen?

Afijn meid ik hoop dat je snel zekerheid heb.

18. robertha

robertha Bekend lid

Oct 14, 2008
    816
    0
    0
    Hey Hope!

Al wat meer duidelijkheid? Hier nog steeds niks...
    Heb voor mezelf zoiets van: laat dan de ongi maar komen, maar ook dat gebeurd vooralsnog niet... :(
    Hou me stiekem toch ook wel vast aan het verhaal van Slaapzak ;)
    Grrrr wij willen duidelijkheid :-D

x-je

19. xnancex1

xnancex1 Actief lid

Oct 20, 2008
    237
    0
    0
    ik weet ook eigenlijk niet beter dan dat je lichaam s`nachts het meest hcg aanmaakt..uit ervaring heb ik een test van 2 dagen voor nod en 1 van de dag erna en er zat duidelijk veel verschil in de +jes!
    maargoed de een ziet dit en de ander heeft dat weer gehoord ;)

ik hoop op goed nieuws voor jullie! :D

20. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    2 dagen ervoor en 1 dag erna is toch 3 dagen?
    Ik hoorde van een vriendin dat het op de 3e dag verschil uit kan maken. maarja iedereen zegt idd wat anders...

Share This Page