hallo allemaal, zit helemaal te trillen schter de compu. Morgen zou ik ongi moeten worden. Heb net 2 testen gedaan van het Kruidvat en zie bij de ene test een vaag lijntje en bij de andere test een hele duidelijke. Ik denk dus dat ik zwanger ben maar kan dit niet geloven. Had het deze maand niet verwacht en heb ook echt wel wat last van ongipijntjes. Ik moest dit even aan jullie kwijt hoor. Zal straks proberen een foto in mijn album te zetten. Liefs, Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
ik hoop het meid dat het zo voo je mag zijn bij deze al voorzichtige felicitaies bij mijwas met kruidvat test ookin begin wazig wacht nog 2 dagen dan is die duidelijker maar als die testen het aangevn is het bijna wel zeker ik heb ze ook gebruikt en mijn jongtyste is alweer 3 maanden
Bedankt voor jullie reacties. Foto volgt nog hoor. Moet het even van de camera halen. Kan het haast niet geloven. Straks maar een digitale test halen en dan morgen weer testen. Ga volgens mij nog tig keer een test doen om er zeker van te zijn! Liefs,
Ik zou het je zeker ook gunnen. Hier is het ook spannend. Zou gisteren ongesteld moeten worden, rekening gehouden met 28 dagen cycles (bij de vorige ongesteldheid was ik het twee dagen te laat), maar tot nu toe nog niks. Wachten nog een paar dagen en als ik het maar niet word, testen wij woensdagmorgen en hebben dan zo de twee kerstdagen super nieuws voor onze familie! Duimen jullie ook voor mij. Het is hier voor ons de tweede ronde.
Net nog een digitale zwangerschapstest gedaan van CB en daar stond binnen minuut zwanger! Denk dus toch echt dat het zo is. Nu maar wennen aan het idee en we hebben met kerst aan onze ouders superleuk nieuws te vertellen. @poehbeer: spannend hoor. Knap dat je nog zolang geduld kan hebben om te testen. Zal voor je duimen. Liefs,
Ben eigenljik wel benieuwd; heb je bepaalde dingen gevoeld? kwaaltjes, dingetjes, pijntjes? Als je dat zou willen vertellen, natuurlijk haha
Gefeliciteerd wat zullen jullie een super kerst hebben! Ik moet nog een paar dagen wachten en heb echt totaal nergens last van. Ik heb m'n banner nu op meer dagen gezet omdat ik steeds een dag later ongesteld werd. Pff nu testen heeft nog geen zin denk ik he? Ik vind het zo spannend ook al voel ik niks en heb ik niet het gevoel zwanger te zijn. Ik weet wel, je moet je er niet aan vast houden maar alle pendels zeggen december zwanger... pff zenuwen.
Konden niet wachten tot woensdag en hebben vanmorgen getest en binnen 2 min. ik was net de badkamer uit en mijn man liep erin en hij vroeg heel droog wat moet je zien, ik zo ja twee streepjes, zegt die die zie ik nu en zie zijn ogen die stralen en een schitterende glimlach op zijn mond en ja hoor we zijn zwanger. Nu heb ik geen tijd om naar de dokter te gaan, doe dat als ik weer vrij ben, maar mijn man zei ik ga wel mee hoor en dan horen we hoeveel weken ik nu zwanger ben al is het volgens de predictor site nu mijn 5de week en ben ik eind augustus uitgeteld. Kunnen het nog niet echt geloven, maar hadden laatst twee testen van de kruidvat gekocht en vanavond weer getest en ja hoor duidelijk twee streepjes en testen nog morgen en woensdagochtend, al zeggen die twee van vandaag genoeg en dan zeggen we het met de kerstdagen tegen allebei de ouders, maar alle anderen pas na 3 maanden. Ik heb gewoon een humpie in mijn buik van ons samen, hoe mooiere kerst kan je dan wel niet hebben en hoe mooi kan het jaar beginnen. Nu begint het straks dan voor ons. we willen niet weten wat het word, maar hebben wel al twee namen. Heb wel al twee weken of zo last van mijn rug en ben moe en zere borsten en wat duizelig, maar nog niet echt misselijk geweest. Ik ben nu echt de gelukkigste vrouw van de wereld!
Geloof me, dat je geen syptomen/klachten hebt, zegt totaal niets of je wel of niet zwanger bent. Bij mijn eerste zw had ik strakke borsten, moe, last van samentrekkingen van de baarmoeder. In de 10e week ging het fout. Aangezien we maar 1x rond de eisprong geseksd hebben en ik totaal GEEN klachten had ('PMS', geen innesteling, misselijk, pijnlijke borsten) Wist ik gewoon zeker dat mijn ongi eraan kwam. Dit gevoel wat ik nu heb is alsof mijn ongi eraan zit te komen. Maar de positieve test zegt toch wat anders.... Ik hoop voor jou dat December jouw maand wordt. Gr.