Hallo, Dit is alweer een hele tijd geleden dat ik hier bij jullie op het forum ben geweest. Ik ben vorig jaar op 31 januari bevallen van een kerngezonde zoon; Thijmen. Die inmiddels alweer bijna 1 jaar wordt. Ik en ook Christiaan genieten met volle teugen! Wat een wonder is het.... Nu zit ik met het volgende: Ik ben normaal gesproken rond de 29e dag ongesteld. Deze maand erg vrolijk en helemaal geen klachten die ik anders heb bij ongesteld worden; het voelde anders. (ik kan normaal gesproken niks hebben als ik het moet worden) Nu was ik de 36e dag nog niet ongesteld en heb toen een test gedaan. Deze was negatief.... (toch een klein beetje jammer, maar er is geen haast of druk of zo) Nu werd ik diezelfde dag ongesteld en normaal ook. Prima, maar toch voel ik me anders en kan dit niet uitleggen. Ik heb een hele harde buik en kan deze niet meer intrekken. Ik vind het vreemd. In hoeverre kan je toch zwanger zijn of is dit echt onmogelijk? Is of zijn er mensen die me een antwoord kunnen geven? Groetjes Karin
Hoi Karin, Misschien heb je gewoon ff een opgezwollen buik omdat je ongie wat langer uitbleef. Heb ik ook als ik een langere cyclus heb, dan duurt het een paar dagen de ongi in voor m'n buik weer een beetje normaal is. Net of je dan meer vocht vast houdt. En tja, de test kan het natuurlijk altijd mis hebben, maar ik denk dat het gewoon ongi vocht-vasthouden is.. Maar toch hou ik ook m'n vingers crossed voor een wondertje! Knuf Sookie