getest maar word er niet wijs van!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door diaan1982, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    heb licht positief getest,maar mischien al gelezen in andere topic!!!
    na vrijdag bouwen vriend en ik klein feestje.(oficiele nod dag)

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    een voorzichtige proficiat dan meis!!!!! :D

3. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Meid, idd een voorzichtige proficiat.

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik super blij ben met mezelf dat ik in de 18 maanden dat we bezig zijn geweest nooit de drang voelde om elke maand weer te gaan testen en vooral niet voor mijn NOD.
    Ik weet nog dat ik in mei dit jaar op een gegeven moment overtijd was en toen dacht ik: hey waar blijft mijn ongi en waarom heb ik zere booby's?
    Helaas liep het ook gelijk mis. Maar 3 maanden later, weer hetzelfde, geen ongi en hele gevoelige booby's. Dus weer testen.

En geloof me nou ik wilde/wil graag een kleine, maar op de een of ander manier had ik die drang die de meerderheid hier heeft niet. Ben eigenlijk blij om, want ergens denk ik dat als ik dat had, dat mijn vriend helemaal gek van me was geworden. :D Hem kennende zou hij het helemaal niet leuk hebben gevonden, dat zou tot ruzie uitlopen en dan geen sex, dus geen baby.

Ach ja, gelukkig is iedereen wel anders.

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0
    mijn vriend wist gelukkig niet altijd waneer de ei was,of waneer ik teste,gewoon sneaky gedaan....
    test word steeds rozer,met de dag(test nu nog steeds)....kan het nog niet echt geloven...en hoop dat alles goed zal gaan...

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    gaaafff gefeliciteerd !

Deel Deze Pagina