Ben ik weer na al die postieve testen van vorige maand, vraag ik me nu echt sterk af of die testen ook op andere dingen reageren Want ik dacht, nu ben ik terug 8 dagen voor nod .. laten we opnieuw proberen en ja hoor ! Vandaag 6 dagen voor nod een super duidelijke test van zowel action als kruidvat Lijkt me sterk dat ik 2 maand na elkaar al een week voor nod zo super positief test geen tuurstreepjes Vorige maand dacht ik dat het mss vroeg was fout gegaan, ben toen ook blijven testen tot ze terug wit waren Maar dat ze nu opnieuw zo vroeg positief zijn, kan toch helemaal niet? Iemand ervaring ? Oh ja en ik weet dat vroeg testen totaal geen zin heeft, deze maand was het meer om te zien of het terug ruim voor nod kon maar ik had verwacht een spierwitte test te krijgen
Ik heb geen idee of ze op andere hormonen reageren, ip niet natuurlijk. maar het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat de innesteling vorige maand mislukte en dat de innesteling deze maand nog bezig is. Het schijnt dat het aantal miskramen veel hoger ligt als 1 op 10 wanneer iedereen voor nod zou testen. Er vind namelijk veel vaker een bevruchting plaats als wij/men denken maar dan gaat de innesteling niet goed en krijg je gewoon je menstruatie rondom de dag dat je deze verwacht. Dat is dus een reden waarom je beter niet voor nod kan testen. (Heb ik deze maand ook gedaan hoor) dat hij al erg positief is zo ver voor nod is apart maar mss maak jij snel/veel hcg aan? En anders is t een tweeling Nee serieus, als je twijfelt even langs je huisarts voor een bloedonderzoek, ik vind het apart.
Vind het ook heel apart maar heb toch echt vrij duidelijke testen naast me liggen Nu was het niet zo zeer om een zwangerschap vast te stellen maar eerder om te zien of ik deze maand ook positief zou testen door mss iets anders Daarom dat ik op exact dezelfde dagen heb getest nu Vorige maand liepen ze mooi op en had ik op nod een knaltest, daarna mis gegaan en liepen ze terug af maar als dat deze maand opnieuw het geval is denk ik dat die testen ergens anders op reageren
Waarom denk je dat? Je kan echt wel twee maanden achter elkaar zwanger raken. Meerdere maanden achter elkaar zelfs. Als je testen vorige maand opliepen denk ik dat je een miskraam gehad hebt en dat je nu opnieuw zwanger bent. Heb je een foto? Gefeliciteerd iig
Deze zijn van vandaag. 6 dagen voor nod Action en kruidvattest Weet niet of de foto zo duidelijk is als dat ik het zie
action test was van deze ochtend kruidvat van in de namiddag trouwens ( dus wel al gedronken en gegeten )
Ik vind het veel te vroeg om je te feliciteren,omdat het in meer dan 50 procent nog fout gaat voor nod.Maar dit zijn gewoon positieve testen van een zwangerschap hoor.Dus als hij er over 6 dagen nog zo uitziet ga ik je feliciteren!En nee,een zwangerschapstest reageert nergens anders op dan op hcg.Even nog paar daagjes afwachten...en dan nogmaals testen.Heel veel succes!
Dit zijn wel erg duidelijke testen ja! Gebruik je geen hormonen om zwanger te worden? Daar kan je test natuurlijk ook positief op reageren. Anders zeg ik gewoon: Alvast, voorzichtig, Gefeliciteerd!!
ik las dat veel vrouwen een vals positieve test krijgen rond eisprong mss is de mijne laat en reageren ze daarop
Ja je leest zoveel tegenwoordig indrooglijntjes, vals positief .. reageren op eisprong enzoverder vind het vreemd dat ik 2 maand na elkaar zo vroeg al hormoon aanmaak niet dat ik daar niet blij om ben Maar na vorige maand blijf ik voorzichtig tot ruim na m'n nod
Kan idd op je eisprong reageren, misschien dat die wat later is? Lees ook dat iemand reageert dat het dan een tweeling is, dit is onzin. Het is echt niet zo dat als je vroeg positief test, je gelijk een meerling krijgt. Zat meiden die met een tweeling zelfs na nod pas een duidelijke positieve test hebben. Ik ga je nog niet feliciteren, want straks is het hetzelfde als vorige maand, maar ik ga wel voor je duimen!
Heb je altijd vaste cyclussen of wat onregelmatig? Hoe lang duurden je laatste 4 cyclussen? De condooms zijn nog gewoon houdbaar? Anders zou je 2 maanden achter elkaar dwars door het condoom zwanger moeten zijn geworden. (En ja, een zwangerschapstest van o.a. Kruidvat 2 voor 5 euro geeft inderdaad een duidelijke tweede streep rond eisprong. Hebben al een aantal vrouwen hier bewezen. Er was hier zelfs iemand waarbij een CB Digitaal op haar eisprong reageerde.)
Bij mij reageert de kv wel op eisprong en heb dan ook een duidelijke streep maar action heeft dat bij mij nog niet eerder gedaan dus... Ik vind het er hoopvol uitzien! Wacht idd (als dat lukt) even tot na het weekend mocht er dan nog steeds zo'n mooie streep verschijnen dan ga ik je feliciteren
Ik vind ze idd vrij duidelijk! Spannend! Ik duim voor je voor een goede innesteling en een plakker dit keer!!
Mijn cyclus is altijd regelmatig , altijd 28 dagen We vrijen uiteraard nu niet met condoom T is een beetje de bedoeling dat ik zwanger wordt
Ik geloof echt niet dat dit van een eisprong is, je bent gewoon zwanger! Misschien een vroeg ei gehad en snel ingenesteld! Hopelijk blijft het goed gaan