Op 6 jan is mijn implanon verwijdert , meteen netjes mijn periode op 27 jan voor 4 dgn . Wanneer kan ik het beste beginnen met ovulatie testen aangezien mijn cyclus 22 dgn was ? Temperen doe ik al maar aangezien ik n hoop zieken in huis heb en zelf ook n beetje last heb wil dat nog niet echt lukken ☺
Vaak staat in de bijsluiter van de testen op welke dag je moet beginnen met testen. Het is afhankelijk van je cyclusduur. Gezien jou korte cyclus, moet je wel al snel beginnen na je menstruatie.
hier staat een mooi overzichtje wanneer je het beste kunt beginnen bij welke cyclusduur: Gebruiksaanwijzing Sensitest Ovulatietest dipstick | Sensitest
Haaaai!! Ik ben ook op 27 jan ongesteld, maar het duurde 1,5 dag en tot vanmiddag alleen bruine verlies... Mogelijk lopen we tegelijk? Mijn duimen draaien voor je!!
@diyaa zal ook voor jou duimen , ik ga morgen dan starten met de ovu testen en morgen meteen dan aan de slag met mijn donor aan de insiminatie en dan plannen we om de dag om kans te vergroten . Duim duim