Op 31 juli de eerste smiley op mijn cb roze ovulatietesten gehad. Gebruik van gemaakt uiteraard. 6 augustus beetje bloed bij afvegen. 7 augustus ook wat bloed in het inlegkruisje tot halverwege de middag. Vandaag weer niks. Vandaag ook een cb digitaal extra vroeg gedaan, want mijn nod is dan 13 augustus. Deze gaf aan niet zwanger. Kan het alsnog? Of moet ik die hoop maar weer opgeven..
Je bent nu nog maar 6 of 7 dpo. Ik zou niet nu al denken dat t niks kan worden. Ik zou over 3 of 4 dagen nog eens testen
Hoi @KimberlyRomee, je geeft aan op 31 juli een positieve ovulatietest te hebben gehad. Dan heb je je eisprong gehad op 1 OF 2 augustus. Dan ben je nu pas 7 of zelf maar 6 dpo. Dus kan het zeker nog.
Oke fijn voor het beetje hoop. Ja ik tel dan zeg maar terug van de 13e mijn nod en die test kun je dan 6 dagen eerder doen dus dan had ik gedacht hij moet dan al positief zijn..
Zou ook de hoop nog niet opgeven. de cb digitaal kan idd vanaf 6 dagen vantevoren. Maar daarmee wordt eigenlijk meer bedoeld 8/9 dagen na je eisprong. Want ze gaan uit van de vrouw die op dag 14 eisprong heeft en dan op dag 28 haar menstruatie begint.
Bedankt dames, ga over een paar dagen nog eens testen! Bij het bloed dacht ik direct mijn menstruatie heeft zich aangekondigd. Maar dan zou ik ineens een week eerder mijn menstruatie hebben wat ook wel raar was, maar alles kan natuurlijk.
Klopt hoor! Zou natuurlijk ook kunnen maar zelf zou ik nog denken aan een ovulatie of innesteling bloeding als het zo weinig was. Dus om antwoord te geven op je vraag, nee nog geen volledige hoop opgeven.