eindelijk een cyclus maar zeer pijnlijke menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Braampje88, 3 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braampje88

3 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik hoop dat ik hier goed zit...
    ik ben na bijna 10 jaar pilgebruik in januari 2014 gestopt met slikken omdat wij voor ons 1e kindje willen gaan. De eerste 2 menstruaties die ik toen had waren heel mild en kort. Daarna ben ik maanden niet ongesteld geweest tot aan augustus, vanaf die tijd heb ik een cyclus van ongeveer 34 dagen, opzich ben ik daar dus heel erg blij mee, alleen zijn mijn menstruaties zo heftig en pijnlijk dat ik me toch wel zorgen maak. Ik herken dit totaal niet van voordat ik aan de pil ging. Ik heb door de pijn bijna weer de neiging om weer aan de pil te gaan...doe ik niet natuurlijk;)
    zijn er meiden die dit herkennen en misschien tips hebben?
    Alvast bedankt x Braampje

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Kan allemaal bij het ontpillen horen helaas.

Kijk het nog even aan en als het zo blijft, even naar de huisarts.

3. Braampje88

3 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, dankjewel voor je reactie.
    Had nooit gedacht dat dit ook bij het ontpillen kon horen, dacht nu ik weer een beetje een cyclus heb dat ik daar wel vanaf zou zijn hihi...
    Ik wacht af :)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Kan van ontpillen zijn, maar ook bijvoorbeeld endometriose. Houd het wel even in de gaten!

Ik had voordat ik aan de pil ging, nooit last van mijn menstruaties. 17 jaar lang de pil geslikt. Toen vruchtbaarheidsbehandelingen, twee kinderen en nu.....sinds ik gestopt ben met de borstvoeding en weer ongesteld ben, ben ik elke maand letterlijk ziek van de menstruaties. Niet zozeer door de pijn, maar die hormonen hebben een gek effect op mijn weerstand blijkbaar. Sinds een paar maanden aan een pil die ik gewoon door mag blijven slikken tijdens de stopweek. Zelfs met een pilbloeding werd ik namelijk nog ziek.

Zo zie je maar weer dat je cyclus op den duur rare dingen kan gaan doen.

5. Braampje88

3 jul 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje hoe kan het he, ik heb inderdaad ook nooit veel last gehad van mijn menstruaties, maar nu...Ik wist gisteren gewoon even niet waar ik het zoeken moest van de pijn...
    Endometriose heb ik nog nooit van gehoord, ik zal het eens gaan opzoeken. Tnx in ieder geval :)

Deel Deze Pagina