Hi dames, Welke schoonmaakmiddelen zijn veilig om je huis mee te poetsen als je zwanger bent? Groene zeep, schoonmaakazijn? Neem aan dat je allesreinigers, laminaatreiniger en antikal e.d. beter niet meer kunt gebruiken?
Zolang je je eigen huis schoonmaakt en dit niet 4 x per dag doet, kun je gewoon alles blijven gebruiken!
Alles kan hoor. Alleen als je luchtwegklachten hebt moet je wel uitkijken met dingen als chloorbleekmiddel, maar dat is sowieso erge troep. Ik had wel een probleem met geuren van parfums, word echt kotsmisselijk van veel 'lekkere' geuren (ook shampoo's e.d.) dus het was echt even uitzoeken waar ik wel en niet tegen kan. Gelukkig bleef de geur van groene zeep (die ik normaal toch al gebruik) onveranderd voor mijn hormonen, haha.
Hier heb ik me nou eigenlijk nog niet druk om gemaakt. Net nog met mijn neus boven de wc-reiniger gehangen . Cillit Bang en al dat soort dingen gebruik ik ook, maar dat is natuurlijk niet elke dag. Denk dat je je er niet druk om moet maken hoor.