Getest op NOD grijs of roze?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamamijn, Sep 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Natuurlijk zoveel testen voorbij zien komen. Maar kunnen jullie meekijken
    Ik kan het zelf niet goed zien. Denk zelf dat ik alsnog ongesteld ga worden vandaag. Beetje ongi gevoel buik. Er staat een streepje maar of het nou roze is of grijs is me niet duidelijk. Heb er ook al water bij gedaan.

Attached Files:

2. Happyjoy

Happyjoy Bekend lid

Jun 21, 2016
    848
    10
    18
    Hmm ik vind 'm er toch vrij roze uit zien. Ik vind 'm wel erg licht als je NOD vandaag zou zijn. Ben je zeker van je eisprong? Misschien is je cyclus iets langer en heb je dus aan de vroege kant getest.

3. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

Jul 16, 2010
    2,196
    0
    36
    Female
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Ik vind m goed te zien, en lijkt roze te zijn :)
    Over 2 daagjes weer testen! Spannend hooor

4. 6ok11

6ok11 Bekend lid

Feb 24, 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vind het hoopvol. Denk inderdaad dat de kans er is dat de eisprong later is geweest. Ik zou even doortesten en kijken of ze oplopen.

5. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Nou as dinsdag zou ook m'n NOD kunnen zijn heb nl twee weken terug wel vruchtbaar slijm gehad in het weekend en ovulatiepijn maar toen ineens na het weekend maandag avond enorme ovulatie pijn tot dinsdag middag dus misschien dat hij toen pas is gesprongen. Toen nog wel gezellig gehad. Ik doe maandag wel weer een test.

6. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    zeer zeker hoopvol gewoon maandag weer testen wel showen he haha

7. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Haha jahoor en als ik wel ongesteld wordt laat ik het ook weten

8. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik denk gwn dat je zwanger bent hoor. Hij is roze!

9. meisje1977

meisje1977 VIP lid

Mar 1, 2013
    8,108
    472
    83
    Ik vind het er hoopvol uitzien idd even doortesten om te kijken of ze op gaan lopen

10. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

Jan 26, 2016
    1,454
    90
    48
    Female
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Ik vind je test er goed uit zien hoor ik hoop voor je dat ze mooi oplopen :)

11. Colinn

Colinn VIP lid

Jul 8, 2014
    5,836
    1,241
    113
    Hij is zeker roze hoor. Spannend! Hopelijk lopen ze mooi op!!

12. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Deze test heb ik net gedaan nog een heel licht streepje maar wel duidelijk roze. Ik weet niet of ik blij moet zijn. Heb nl sinds gisteren wat bruine afscheiding. Nou zou je zeggen niet druk maken, maar mijn vorige zwangerschap had ik dat ook en die is in een miskraam geëindigd :( heb nog wel steeds ongi klachten. Eigenlijk hoop ik dat het doorzet en toch een keer zwanger mag worden zonder bruin verlies.

Attached Files:

13. doedel

doedel Bekend lid

Sep 7, 2015
    740
    36
    28
    NULL
    NULL
    ik hoop voor jullie dat het idd goed mag gaan, ik vind het al wel en positief resultaat dat het streepje nuy duidelijker wordt na twee dagen .

14. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Snap je onzekerheid van het bruin verlies!:( Maar je test is wel opgelopen, duimen dat het goed mag blijven gaan!

15. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

Jan 26, 2015
    2,765
    1,028
    113
    Female
    Ik zie hem ook, voorzichtig gefeliciteerd! Snap dat dat bruinverlies je niet lekker zit! Hopelijk is dat snel over!

16. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    deze is wel duidelijker hoor ik snap je geheel met dat bruinverlies
    ik heb ook in julie een ma gehad met 11 weken en nu weer zwanger gisteren had ik ineens een stipje rood bloed echt bijna niet te zien. dat had ik de vorige keer ook met 5 weken en toen werd het een ma dat met 8 weken al gestopt was. dus ik was gisteren ook helemaal in de stress nu wel weer iets rustiger maar ik ga toch vragen om een vroege echo volgende week dan weet ik tenminste zeker of het wel of niet goed is op dat moment en hoef ik niet tot 11 weken in de stress te zitten.
    ik zeg toch voorzichtig gefeliciteerd want je test is wel positief en dat is wel een feestje waard. hopelijk heb je een plakbeeb.

17. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vind hem roze

18. Mama04

Mama04 Niet meer actief

Ik vind hem ook echt duidelijk hoor. Bruinverlies is ook vervelend, maar zolang het niet donkerder wordt en rood met krampen hoeft het niks te betekenen :) Hier ook gehad, bruinverlies en heb ondertussen een kleuter hier rondlopen ;) Hopelijk lopen ze mooi op voor je, succes!

19. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    Hi Jadie jij ook alvast gefeliciteerd! Ik snap je wel dat je een vroege echo wilt, ik had dit ook bij m'n vorige zwangerschap. Ik zat toen zo in de stress dat ik een echo met 7 weken had. Er klopte een hartje toen maar ik was echt nog geen 7 weken zwanger toen, ben een weekje terug gezet. Ik was enorm opgelucht dat er een hartje klopte. Na de echo had ik ook geen bruin verlies meer. Met 10 weken kreeg ik een nieuwe echo en de avond ervoor begon het bruin weer en toen werd ook bevestigd dat het vruchtje/kindje al helemaal aan het loslaten was. Na de echo kwam de miskraam echt op gang. Heel verdrietig allemaal omdat je dus toch met 6 weken een hartje hebt gehoord. Dus ik denk dat ik het nu maar op z'n beloop laat en afwacht. Het is moeilijk.

20. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

Feb 14, 2013
    1,043
    365
    83
    Female
    En wat ik ook vreemd vind, sommige zeggen als je wat bruinverlies of bloed verlies hebt in het begin dat het nog innesteling kan zijn. Maar hoe kan je dan al positief testen als het nog aan het innestelen is?:(

Share This Page