eerste zin moet zijn: @ miniii dankje voor je reactie, en wat krijg jij een hoop felicitaties heeeeelemaal leuk!
Ik zou uitgaan van je eerste dag van je laaste menstruatie en dan als je cyclus bijv 28 dagen is... 29 dagen veder rekenen en dan testen en is je cyclus bijv 29 dan op dag 30 testen.. Snap je me.. Ik weet niet precies jou cyclus dus kan ook niet zeggen hoe en wat. En als je precies weet wanneer je eisrpong was dan zou ik 15 dagen daarna testen. maar als ik jou was zou ik gewoon je cyclus aanhouden en dan je NOD dag
gaaf! gefeliciteerd! ik zag bij de eerste al een streepje zonder met mn ogen te knijpen haha! maar echt super! hoop dat alles goed blijft gaan!
Dank je wel allemaal!! Vanmorgen toch nog even een clearblue gedaan... wat een muts he... Wist niet dat ik zo onzeker zou worden als ik eenmaal zwanger zou zijn hahahaha. De huisart heeft het Vrijdag bevestigd toen ik daar een testje deed maar nog zat me hart in me keel net toen ik de digitale test deed!! Hahahaha Maar gelukkig kwam er te staan .....
Inderdaad hihihi!! Vrijdag naar de verloskundingen!! Spannend allemaal hoor Hihihi Op me roze wolk en daar blijf ik!!!!! hahaha