Jeetje kan me voorstellen dat je even geschrokken bent en het heel dubbel moet zijn.... Maar toch gefeliciteerd! Probeer er van te genieten!
gefeliciteerd Probeer positief te denken want als je met angst nog 8 weken verder moet leven word het zwaar. Ik ben zelf nu ook weer zwanger na een miskraam en ik denk zo van "waarom zou het mis gaan" en zo gaat het me goed af. Stom misschien maar dan denk ik ook dat het niet leuk voor het kindje zou zijn om in een buik met angst te zitten dus daar hou ik me dan aan vast. Ik voel me dus echt blij en goed. Ik hoop dat je hier iets aan hebt en probeer er dus van te genieten !!!! liefs caroline
dames dank jullie wel voor al diel ieve wooorden. ik heb er zekers wat aan... jullie zijn top. ik ga mijn best doen om er een beetje van te genieten.
Hey meis, Gefeliciteerd! Probeer in ieder geval een beetje te genieten! Ik duim voor jullie dat jullie dit kindje over 9 maanden mogen vasthouden!!!!!!!!!! Liefs meliske
Hey meid. Hartelijk gefeliciteerd. En probeer er echt van te genieten. Alles komt goed. dikke kus kim