Hihihihii..... Ja, we kunnen het wel uitschreeuwen!!! We zijn zwanger, de testen(heb er meer dan 1 gedaan voor de zekerheid) gaven eht positieve nieuws, WE ZIJN TOCH ECHT ZWANGER poeh poeh Voor degene die me niet gevolgd hebben zal ik in het kort ons verhaaltjes schrijven. Vanaf april 2004 zijn we bezig met zwanger worden, vorig jaar mei wisten we dat we zwanger waren maar helaas naar 6 en een halve week een miskraam. Toen bleef zwangerschap na de miskraam telkens uit, dus besloten we in januari toch de mmm in te gaan en nu een paar maanden later is het zover WE ZIJN ZWANGER HIHIHIHIHI...................YES YES YES
Oh wat fijn...Hartelijk Gefeliciteerd...word uiteindelijk toch het wachten beloond he groetjes liselotje
Dit hebben jullie meer dan verdiend! De aanhouder wint hè! Heel veel plezier en geniet van jullie succes. groetjes, Michelle
nou wat een super geweldig nieuws meid ....hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan met volle teugen knuf asjuh
GEFELICITEERD! Ik zie jullie vaker op het forum, altijd met veel liefde schrijven jullie een stukje en jullie hebben het dubbel en dwars vedient. succes gr.