Hoi allemaal, Wie heeft voor mij een tip m.b.t. welke ovulatietesten gebruiken? Opvangen in een bakje is niets voor mij en ook 4 uur niet mogen plassen of iets drinken, dat red ik noooooooooooit, 2 uur is al lastig. Dus als iemand tips heeft! Graag! Liefs Marleen
Dan raad ik je de ovutest van CB aan, want bij deze mag je het ook met ochtendurine doen en dan vermijd je dus overdag 4 uur lang je plas op te moeten houden. Men zegt wel dat LH-niveau 's morgens vroeg lager ligt dan 's middags, maar dat heb ik nog nooit gemerkt (ik heb pieken gezien zowel 's morgens als 's middags). Wat opvangen betreft maakt het niet uit dacht ik welke test je gebruikt, je kan ook direct over het staafje heen plassen.
Hoi natas, Bedankt voor je antwoord! Waar koop jij ze en wat kosten ze? werkt het goed voor jou? Groetjes, Marleen
ik heb sensitest... die zijn ook goed! en ik heb de goedkoopste van hun kijk maar op www.sensitest.nl kun je ze bestellen.... clearblue is wel fijner in gebruik zoals natas1 zegt maar ik heb de sensetest en die bevallen mij super goed! susces grtjessssssss
Ik raad sensitest af! Het gaf bij mij de ene dag een dikke lijn en dan weer geen lijn, dan weer een dikke lijn enz.. Soms wel 6 dagen achter elkaar een dikke lijn. Ook de controle streep was vaak vaag. Echt geen touw aan vast te knopen, gelukkig had ik nog clear blue testen in huis, die ik ter controle deed en die waren dan gewoon negatief, achteraf heb ik geen eisprong gehad (weet ik door te tempen) dus die sensitesten waren vals! Bovendien vind ik ze ongemakkelijk en onhychienisch in het gebruik. De clearblue testen zijn veel duurder maar stukken gebruiksvriendelijker en duidelijker, maar dat is mijn mening.