Kan dit ook een symptoom zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mickie, 14 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mickie

mickie Lid

3 apr 2009
    21
    0
    0
    Ik ben nu 10 dagen overtijd. Tot nu toe is de test negatief. Ontpillen? Ik hou het daar maar op, maar mijn eigen lichaan zorgt er voor dat ik hieraan twijfel. Ik heb nu iedere dag menstruatiekrampen (ik noem het maar zo, dan snap jullie wat ik bedoel). Erg vermoeiend. Mijn borsten groeien en mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en zijn ook veranderd, een nieuwe BH met een cup groter is geen overbodige luxe.

Maar er is nog een vreemde verandering van mijn lijf, misschien dat iemand dit herkend. Ik heb namelijk al zolang ik seks heb altijd een gevoel van irritatie (vernauwing) als mijn vriend bij me binnenkomt. Ook heb ik dezelfde irritatie als ik een tampon gebruik (die ik dus alleen gebruik als ik ga zwemmen) zelfs al ik met een vinger naar binnen ga voelt het strak. . Maar nu sinds ik overtijd ben is die irritatie weg. Hoe kan dat, is dat ook ontpillen. Ik heb die irritatie ook gehad toen ik nog niet aan de pil was. Als ik met mijn vinger naar binnen ga, is het zacht en niet meer strak. Herkend iemand dit? Of ben ik dan toch zwanger.

Groetjes

2. staartje

staartje Bekend lid

5 feb 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    ik herken het wel dat het voelt als schuurpapier ik had dat bij 6 weken zwangerschap.

ik heb na het ontpillen een cyclus van 59 dagen over gehouden en die heeft 4 maanden aan gehouden nu heb ik weer gewoon 28 dagen maar het kan heel goed van het ontpillen komen
    ik zou bij dag 45 nog een test doen en dan maar de dokter gaan het kan heel goed zij dat je cyclus nu langer is

heel veel succes

3. scheetjuh

scheetjuh Actief lid

12 apr 2009
    430
    1
    16
    dat gevoel : altijd een gevoel van irritatie (vernauwing) heb ik ook! lijkt wel of alles heel strak is bij mij! maargoed beter als dat het te losjes is natuurlijk wat ik wel is hoor van mense die bevalle zijn, maar sinds ik gestopt ben met de pil is dat bij mij ook iets beter geworden voel nog wel dat het strak is, maar minder. hoe zou dat toch komen

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dit heeft te maken met het moeilijk kunnen ontspannen van je bekkenbodem spieren.
    Dit kan je trainen door de ze aan te spannen en te ontspannen dan word je meer bewust van deze spieren en worden ze soepeler.

Wat je ook kan doen als je een tampon inbrengt of tijdens sex op je hand blazen.........ja hoe noem je dat.....je zet je mond helemaal op je hand en dan probeer je hem met lucht weg te duwen...........ja moeilijk te omschrijven.
    Maar dan voel je ook iets bij je bekkenbodem spieren.......

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.

Deel Deze Pagina