Goedemorgen! Ik heb een vraagje over mijn/ ons kluspatroon. Wegens het werk van mijn vriend is het voor ons niet mogelijk om iedere dag te klussen. Nu hebben we vorige week op volgende dagen geklust: ma 23, wo 25, za 28, zo 30 Zou dit voldoende kunnen zijn? 16 Februari 2009 Eerste dag van je laatste menstruatie 27 Februari 2009 Een beetje vruchtbaar 28 Februari 2009 Vruchtbaar 1 Maart 2009 Erg vruchtbaar 2 Maart 2009 Eisprong 7 Maart 2009 Innesteldag 16 Maart 2009 Vanaf hier kun je testen 23 November 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
er bestaat helaas geen zondag de 30e, februari gaat maar tot 28 dagen als je met de 30e gister bedoelt ( 1 maart) dan is het prima hoor, je ei springt dan vandaag en dan liggen er genoeg zaadjes in de '' wacht'' en zaadcellen overleven vaak wel 48 uur liefs daantje
Ik bedoel inderdaad de 1e! Kan wel merken dat het maandag is hahaha.. Bedankt voor je antwoord Daantje
Heb je altijd regelmatige cycli? Want dat je banner dit aangeeft, betekent niet per ce dat dit ook zo is. Misschien springt je ei wat eerder of later. Bovendien is klussen op het juiste moment geen garantie voor een bevruchting.