getest? wat was je uitslag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door anna22, 3 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Ik heb vanmiddag 1 dag voor NOD getest en zowaar een licht streepje! (zie album) :D M'n urine was absoluut niet donker... :confused:
    Deze maand de 1e IUI gehad, dus het zou echt super zijn! Morgenvroeg ga ik nog een keer testen, maar dan met ochtendurine....
    Ik heb nog nooit zo snel positief getest. Het duurde altijd wel een paar dagen na NOD voordat er een streepje verscheen. Ik zie het als een goed teken dat het nu eerder positief is. Hopelijk blijft hij/zij nu zitten!

2. Kaylam

Kaylam Niet meer actief

Marije (voorzichtig) gefeliciteerd! Ben super blij voor jullie, zeker gezien je onderschrift... poeh..

Zelf heb k net n ovu.test als zw.test gedaan, maar zag maar n heel licht 2e streepje :( maja zit ook 3 dagen voor NOD... heb nog n klein sprankje hoop over voor deze ronde, maar tis niet veel.

3. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    was het toevallig zo'n test van de kruidvat? bedoel die lange niet die van 2 voor 5

4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    @ Marije, die is volgens mij echt wel posi hoor! Gefeliciteerd!

Ik had vanmorgen weer een heel licht streepje, maar iig duidelijker als de 3 testen van de 3 dagen ervoor ;) Ga m'n best doen om pas zaterdag of zondag weer te testen, maar weet nu al dat ik dat niet meer vol ga houden...

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Kira en Marije: Super meiden! Gefeliciteerd! Natuurlijk moet het goed gaan ;)
    En Saz....volgens mij ben jij gewoon hartstikke zwanger! Hoop het voor je meid!

6. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    ik heb net getest nog geen 5 min geleden ;) hartstikke nega! :( maaar heb zondag pas mn nod zou hij nog posi kunnen worden? :D

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Honey hij kan inderdaad als je over je NOD bent positief testen ja. Even afwachten dus nog!
    Ben je al lang 'bezig'?

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Heitjekarweitje jij had toch ook zaterdag al getest he? Wij lopen gelijk....heb vanmorgen weer een test gedaan, weer nega. Ben misschien iets te ongeduldig :S Heb wel heel erge buikpijn, maar er komt nog niks...

9. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Vanmorgen weer getest en het streepje is duidelijker! :D
    Nu hopen dat het goed blijft gaan....
    Ik hoop voor iedereen die nu in onzekerheid zit, er snel duidelijkheid komt!

10. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee heitje,

nee, zit pas in de 1e ronde :oops: maar toch
    is het spannend. nou vol kunnen houden tot zondag hihi :D en bij jou? 2 dgn overtijd zie ik?

11. aloeetje

aloeetje Actief lid

25 aug 2008
    204
    0
    0
    huisvrouw
    hattem
    Nou wens iedereen veel sterkte die nog willen/kunnen deze dagen..
    Zelf zit ook te zenuwlijen pffff....
    Heb vorige week donderdag/vrijdag mijn innesteling gehad en zou mogelijk morgen kunnen testen...Maar ja hoor zoveel verhalen over wel of niet kunnen testen, dit ook ivm wazige cyclus....

Nou hoop dat we allemaal positief nieuws hebben!

alle meiden met een posi test heel veel geluk en vast blijven houden en gefeliciteerd!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik kreeg net weer ongi-pijn en dacht: laat het nou maar komen dan....en toen kwam het. Klinkt gek maar ik voel me er goed onder. Weet nu tenminste dat mijn menstruatie gelijk weer op gang is na de pilstop en ben daar erg blij mee! We gaan vol goede moed dus weer de volgende ronde in!
    Ik had ook zaterdag getest inderdaad...
    Ik hoop voor je dat er niks komt, maar dan wel tegelijk met een dikke 2e streep he!
    We houden mekaar op de hoogte goed? Succes!

13. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    Ik laat het zeker weten! Morgen waag ik nog een testje! groetjes

14. MOHkimke

MOHkimke Lid

10 okt 2007
    50
    0
    0
    GENT
    neen, die van sensi test waren het. groetjes

15. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    oh oke ;)

16. lief009

lief009 Nieuw lid

3 feb 2009
    2
    0
    0
    heeft er iemand ervaring met de zwangerschapstest "Prélude"
    volgens die test kun je testen 2 dagen voor je uitgerekende menstruatie.
    dan was gisteren misschien toch te vroeg 3 dagen voor mijn nod.

;)

Ik ga nu wachten tot volgende week, zijn de :evil: er niet kan ik nog eens testen hé!

spannend.

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik zie dat je nu 4 dagen overtijd bent!? Gaf de test geen duidelijkheid? Wanneer ga je weer testen? Veel succes!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    En Dani11: hoe is het met jou? Ik zie dat je overtijd bent?! Heb je alweer getest ook?

19. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb dinsdag een test gedaan, maar doe denk ik van het weekend nog een keer want ik lees vaker dat mensen na een paar dagen pas positief testen...ben benieuwd!

20. anna22

anna22 Lid

21 jan 2009
    63
    0
    0
    hee

Ik ben ook nog steeds niet ongie dus ben heel beniewd morgen ochtend maar weer even een testje en afwachten dan maar...
    het zou zo mmooi zijn he .. maar ja

Deel Deze Pagina