hoi hoi wat vervelend ja je cyclus kan veranderen ik was het altijd om de 28 dagen en vorige maand na 20 maanden gestopt te zijn met de pil was ik voor het eerst overtijd dus andere cyclus en deze maand weer heel erg raar liefs lisje
Net een test gedaan maar die was negatief. Ik ben best erg regelmatig ongesteld en er zit een bepaald patroon in bij mij hahaha. Nog steeds niet ongesteld maarja ook een negatieve test Nergens last van alleen moet ik heel erg veel plassen. Pff spannend.
Vanmiddag test gedaan, negatief, altijd zeer regelmatige (bijna op de klok) cyclus, nu al 2 dagen overtijd... Geen ongesteldheidsverschijnselen die ik normaal heb (behalve de vreteritus). Ik vind mama natuur op het moment alles behalve aardig
ik heb vanmorgen getest, eigenlijk te vroeg. Maar zie foto in het album, hij geeft een licht streepje aan. het is een test van predictor
Ik heb uit nieuwsierigheid getest, wel eerder dan moet, dus nu is mijn test negatief, maar ga over een paar dagen testen en dan kijken hoe hij is. Want het HCG heeft ook tijd nodig om in je urine te komen. Dus ik ga over vijf dagen weer testen. IK heb trouwens de clearbleu digitaal maar niet met hoelang zwanger. En daarin staat ook dat je niet eerder moet testen. Maarja je bent toch in afwachting hihi. Ik ga hopen en anders tweede ronde.
Hmpf! Net naar de HA gebeld, zo'n domme assistente aan de telefoon, dat ze deze week eigenlijk alleen maar spoedgevallen behandelen, en ik geen afspraak kan maken.. "want de HA kan er nu zelf ook niks aan doen, en een bloedtest doen ze nu nog niet" .. Maargoed, moet tussen 1 en half 2 weer bellen, want dan krijg ik de HA zelf aan de telefoon om de boel te bespreken...
Whaha, net de HA zelf aan de telefoon gehad, en ik moet morgen om half 2 er zijn, met een potje pies Lang leve het feit dat assistentes niet alles kunnen bepalen Meiden, succes allemaal!
Heej Saz667, super meid dat je morgen al mag komen! Veel succes! Ik hoop dat jij meer geluk hebt! Liefs
donderdag getest en kreeg 1 duidelijke en 1 vage streep, vadaag weer gestest en YES ik ben zwanger.....
ik heb zaterdag getest, wel duidelijke maar toch vage streepjes. vandaag weer getest een duidelijk plusje en clearblue zei ZWANGER! jeuh helemaal blij check mijn album liefs
net weer een keer getest weer nega, en nog niet ongi.. wel wat bruine zooi hihi maar verders niks.. nog positieve hoop? liefs