Hallo meiden, afgelopen maand ben ik al minder bezig geweest met het zwanger worden, we hebben wel actief geklust, maar minder eromheen mee bezig geweest...nu heb ik van allerlei lichamenlijke klachten, niet gek natuurlijk na alles wat er is gebeurd..maar het werd ook echt een beetje beangstigend...heb veel hyperventilatie en veel hartkloppingen, soms steeg mijn hartslag zelfs zo enorm dat ik hem niet eens kon tellen..niet echt gezond dus..zelf begon ik al een beetje te denken dat ik met zoveel onrust maar beter even niet kan beginnen aan een nieuwe zwangerschap..vandaag ben ik bij een Kinesiologiste geweest en van mijn 14 meridianen waren er 13 erg verzwakt en energieloos...veel organen in mijn lichaam zijn geblokkeerd en uiteindelijk kwam het erop neer dat ik erom schreew weer zwanger te worden, maar mijn lichaam erom schreewt om eerst weer in balans en in rust te komen...mijn lichaam heeft zelf aangegeven dat ik minimaal 4 maanden moet wachten en aan mezelf moet gaan werken...de kans met zoveel blokkades en onrust in mijn lichaam op een mk is erg groot..en die heb ik dan ook afgelopen maand gehad...ik vind het erg jammer dat het nog best lang gaat duren, maar voel me er goed bij dat ik nu echt aan mijn rust kan gaan werken...op die manier kan ik straks op een goede manier een nieuwe zwangerschap aangaan! Ik ga niet aan de pil ofzo, die hormonen doen me op dit moment ook weinig goeds, maar we gaan gewoon niet meer zoveel klussen voor de komende maanden, dan is de druk er ook af en mocht ik dan onverwacht toch zwanger raken, dan is het zieltje zonder druk naar me toe gekomen en dus waarschijnlijk ook gekomen wanneer het zijn/haar tijd is... Sorrie voor dit lange verhaal, ik blijf wel lekker mee lezen en af en toe een berichtje posten, maar zal iets minder actief aanwezig zijn... Ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn...dat alles zwangeren een super fijne zwangerschap mogen hebben en straks een heel mooi wondertje mogen koesteren! Liefs pjetje
Meid wens je echt het ALLERBESTE! Neem alle rust die je nodig hebt! Hyperventilatie en paniekaanvallen zijn geen pretje! Spreek uit ervaring! Had er na me scheiding veel last van! WENS JE EEN HEEL GELUKKIG,GEZOND EN VRUCHTBAAR 2007 TOE! Groetjes Marjo
Meid, heel veel sterkte en suc6... Denk aan jezelf he... dat zieltje komt er echt wel... ook voor jou! Ga volledig voor de rust zodat jij en je kindje dadelijk goed uitgerust kunnen beginnen!
Klinkt heel verstandig! Ik heb vorig jaar om deze tijd precies hetzelfde gezeten. Op advies van de acupuncturist zwanger proberen te worden 4 maanden uitgesteld. En ja hoor, ik raakte weer beter in balans en was na die 4 maanden zomaar spontaan zwanger! Ik wens jou hetzelfde!
ik wil je echt het allerbeste wensen, luister eerst eens even naar je lichaam ook al gaat het dan tegen je gevoel in maar denk dat als het dan zover is je er dubbel van kan genieten.... veel sterkte beterschap en alles ... liefs wiesje
Pjetje, echt een ontzettend moeilijke en goede keuze voor je. Ga met frisse moed het nieuwe jaar in. Voor jij en je mannetje echt al het beste. Succes
Een heel verstandig besluit denk ik, want zeker voor jou zal een zwangerschap toch weer een hoop teweeg brengen en dan moet je lichaam wel in topconditie verkeren! Heel veel beterschap gewenst, en een gelukkig en vruchtbaar 2007 en een hele dikke knuffel van deze onbekende, want Meid wat heb ik een respect voor jou en je man!
Pjetje, wat een moeilijk en knap besluit. Sterkte de komende maanden en ik hoop dat 2007 ook voor jullie een prachtig jaar gaat worden.
Lieve Pjetje, Ik wens jou en je gezin het allerbeste toe. Ik heb net met tranen in mijn ogen op de site van Kylian zitten kijken. Wat heb ik een respect voor jullie! Liefs Willes
Kon ook niet anders he meisje na alles wat jullie hebben moeten doormaken! Kom maar lekker tot rust. Ik vind het ene heel verstandig besluit. Ik heb enorme bewondering voor je hoe je het allemaal doet! Dikke knuf!
wat zijn jullie allemaal toch ontzettend lief dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes! liefs pjetje
Meis, iedere keer als ik jou verhaal weer lees krijg ik zo mogelijk nog meer respest en bewondering voor jullie... Hoop dat je je rust mag vinden en ik wens jullie nix dan goeds voor de komende tijd! Hoop dat jullie jezelf weer kunnen vinden voor zover dat mogelijk is.. Dikke knuf daantje
Bij het typen van mijn vorige post had ik helemaal niet in de gaten dat je al moeder bent van Kylian. Wat een prachtsite heb je voor hem gemaakt zeg! Ik wens jou en je gezin alle sterkte toe!
Ik hoop dat je snel weer fysiek en mentaal in balans komt. En dat er een zieltje naar jullie toekomt wanneer jullie er weer klaar voor zijn. Veel kracht toegewenst!
Heel veel sterkte en kracht toe gewenst, rust maar eerst lekker uit en kom maar eerst tot jezelf. Ik hoop voor je dat je je snel weer goed voel en dat je in 2007 een positieve test heb en dat we je kunnen feliciteren dat je zwanger ben. Jullie tijd komt zeker nog. Liefs Jolie