hhaha meid ik ken dat hoor, er zijn hier vel meiden die wel 3, 4 testen doen maar je bent ECHT ECHT ECHT ZWANGERRRR!!! Ik had niet eens zo'n duidelijke streep deze keer en ben nu alweer 18 week
Gefeliciteerd hoor dit is overduidelijk zwanger. Ga er lekker van genieten. Dat besef komt over een paar dagen wel hoor. Liefs Kareltje
niet zo duidelijk als deze? maar waar ik ook nog over zat te dubben ik heb de foto na 5 minuten genomen is dat niet te lang erna
Meid, die onzekerheid hoort erbij , maar je bent gewoon lekker zwanger hoor! Klim vandaag op je roze wolk en geniet ervan
lorfiedal ik las dat je in het andere topi opmerkte dat je temp. met 0,1 is gedaald. dat maakt echt niets uit hoor!! de laatste dagen voor ik testte schommelde ie ook tussen 37,1 en 36,8.... meid je hoeft het echt niet uit zelfbescherming te doen,, je kunt je banner aanpassen!!!!!!!!!!! Veel liefs female
whaaaaaaaa dat kon ook niet missen he lorfiedal ik was meteen op zoek naar jou bericht hoor Wist gewoon dat het raak moest zijn gefeliciteerd meid geniet ervan
ik word wel heel nerveus nu met al die positieve en lieve berichten ik heb nog twee testen in huis dus die gaan er deze week ook aan en dan ga ik echt mijn banner veranderen!!!!!!!!!
Ik ben ook als eerste naar jouw bericht op zoek gegaan. Ik sprong uit bed en ben zelf mijn eigen temperatuur vergeten te meten. Het is een duidelijke streep. Van harte gefeliciteerd. Geniet ervan. \/
Meid, ga er maar van van genieten hoor! Bij mijn eerste ook een heel vaag streepje en ze is nu ondertussen 6! Van harte hoor!!