ik zie ook duidelijk twee strepen dus zwanger! gefeliciteerd meid, heb vanmorgen nega getest en baal hier flink van maar nog geen duivels te bekennen dus wacht nog even af kus
net als iedereen ga ook ik je feliciteren!!!!!! hopelijk kun je mij donderdag dan feliciteren!! liefs henriët
Van harte gefeliciteerd lorfiedal !!! Ik vind het eerlijk gezegd een hele duidelijke test !!! Ik heb ze hier wel onduidelijker en toch positief gezien ... geniet ervan !!! -X-
yeahhhhh ..nou meid ..dat is een duidelijk streep ..hartelijk gefeliciteerd ..geniet ervan hé * knuf asjuh*
jahoor 2 streepjes !! Gefeliciteerd Mijn eerste test was ook zo onduidelijk na een paar dagen weer getest en toen was die veel duidelijker.
Nog niet de moet opgeven Kelly, geen , dan is het nog altijd mogelijk!! _________________ Liefs, Anita xxx weet ik maar het is wel moeilijk had echt anders gedacht. ps heb topic geopend bij zwanger worden kus
BINGOOOOOOOOOOOOOOOO Van harte vrouwke!!!! Kon niet missen natuurlijk!! Heerlijk lieverd....Ook gefeliciteerd voor je menneke! Kus!
Nou meid, van harte gefeliciteerd hoor!!!! \/ Ik zie zes strepen. Als dat niet duidelijk is..... Groetjes, Jaycey