Nou, ik hoop dat ik over een paar weken ook zulke streepjes heb Ik zie echt duidelijk 2 streepjes hoor. Vaag of niet, het zijn er 2 Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap =D> Geniet ervan Liefs, Gerrina
Nou, zoveel meiden die een streep zien, dat kan toch niet anders dan raak zijn haha Hier nog eentje. Gefeliciteerd meid!
Ik draag een bril en zonder mijn bril kan ik twee streepjes zien. Dus meid gefeliciteerd en geniet ervan. :flower:
:flower: :flower: :flower: :flower: Van Harte Gefeliciteerd :flower: :flower: :flower: :flower: Jippie. Gelukt. En duidelijk ook. Ik begrijp dat je wat twijfelt, maar wij zijn allemaal in één oogopslag een 2e streep. Een fijne zwangerschap toegwenst. \/ \/ \/
Misschien verstandig om een topic te openen in Ik ben zwanger??? Anders krijg je hier alle felicitaties terwijl dat deel er speciaal voor is gemaakt.
Jahhhh, ik word rijk!!!! Ik zei toch al in het temp topic dat ik mijn geld op jou had gezet deze maand!! Geweldig meis, feli voor jou en je hubbie Groetjes Monique